Skip to content

Retete

8 Iulie 2007

Astazi am facut pizza.

Am cumparat aluat congelat (daca o sa-mi spuna cineva ca aluatul frantuzesc se prepara in casa ma impusc).

Am cumparat suc de rosii, l-am pus in craticioara pe foc cu piper, cimbru, delicat, alte mirodenii gasite prin sertar (daca n-or fi si expirate mare minune), ulei si l-am scazut. Am scurs uleiul in chiuveta.

Am taiat rotocoale carnaciori de brasov, afumati.

Am cumparat o conserva mica de ciuperci taiate (am ezitat in fata raftului daca sa iau intregi dar oricum trebuia sa le tai, un efort in plus), le-am scurs, le-am pus la calit in ulei cu ustoroi pisat.

Am ras rotita de cascaval rucar.

Am taiat 2 cepe mici, 1 ardei gras fasii, 1 dovlecel felii rotunde si 2 rosii felii rotunde.

Am batut 3 oua (stateau cam de mult in frigider) cu sare si putina apa calda.

Si am purces: am uns tava de aragaz cu margarina si am pudrat-o cu faina, am intins foaia de aluat acum decongelata si cam lipicioasa, am intins-o bine in toata tava, am presarat ceapa, am uns cu sosul de rosii, am pus rotocoale de carnat, fasii de ardei gras, ciuperci calite, cascaval ras, rondele de dovlecel cu rondele de rosii deasupra, oul batut.

Am dat la cuptor cu timerul pus ca de obicei le uit acolo si se fac scrum.

A iesit buna, ceea ce va doresc si dvs.

Am baut si bere, ceea ce va doresc si dvs.

No comments yet

Lasă un răspuns

