Skip to content

Iubiri

11 Iulie 2007

Prima iubire – aveam vreo 13 ani si iubeam un cantaret de opereta. Mi-a trecut iubirea brusc cand am fost la Filarmonica sa-l vad si el n-a venit. A trimis un inlocuitor, care a aruncat, dupa spectacol, cu un trandafir in public si m-a nimerit pe mine. Eram asa sfidatoare!

Pe la 14 ani deja ma indragostisem de proful de chimie, semana cu Catul Bogdan din Lorelei. Mi-a trecut iubirea brusc cand am aflat ca si alte fete il iubeau.

Pe la 17 ani il iubeam pe Pierre, era prof de mate, avea ochi albastri si un zambet jucaus in coltul gurii. Era frumos cand toti colegii urau matematica, si aveam si cate doua ore la rand, iar eu de-abia-l asteptam. A trecut amorul odata cu liceul.

Fara absolut nici o logica, spre sfarsitul liceului am vazut un baiat de varsta mea. Nici macar nu stiu de ce. Stiu doar ca citeam probleme de fizica cuantica ca pe poezii de-ale lui Petrarca. I-am scris scrisori cu timbre pitice si scrisori in caietul cu coperti albastre.

Pe la 26 de ani m-am indragostit de un barbat care semana cu Marlon Brando. Seamana si acum de fapt, si-l iubesc in continuare. Iubirea pentru el a inceput brusc, cand am vazut cum i s-a luminat fata cand si-a vazut feciorul (pentru ca iubesc nespus barbatii care-si arata dragostea pe care o poarta copiilor lor). Are un caracter destul de dificil, nu stiu cine il mai iubeste. Este mentorul meu profesional, intr-un fel.

Mult mai tarziu mi-a mai placut un om cu par alb, ochelari si mustata de haiduc, pentru ca ma facea sa rad copios. Mi-a trecut brusc iubirea cand am vazut ca este de neadmirat.

Acestea au fost iubirile romantice. Cea mai durabila iubire romantica din viata mea este cea pentru regele Arthur. Il iubesc foarte mult. Pe Lancelot nu pot sa-l sufar.

Iubirile reale au fost banale.

Prima, in primul an de facultate, cu un fost coleg de liceu, eram asa de naiva. Credeam ca daca vrea sa faca dragoste cu mine inseamna ca doar asta vrea. Am spus nu si a spus si el nu. End.

Apoi, dupa el, un alt baiat, cu ochi albastri si caracter cam ciudat. Era o impletire de cabotin cu naiv, feciorul mamei si orgolios. Cred ca eram si eu mult prea ciudata pentru el, plus ca mama lui m-a descalificat clar la o masa cu zacusca de peste si saraili si rugaciuni.

M-am casatorit cu primul si singurul barbat din viata mea. Am copii. Am si pacate.

Am ajuns sa cred ca sunt cam neiubibila.

No comments yet

Lasă un răspuns

