Skip to content

Carti

1 August 2007

Amin Maalouf – Periplul lui Baldassare

Michael Ondaatje – In pielea unui leu

Dr.Haim G.Ginotti – Intre parinte si copil. Ghid de comunicare

Laura Husti-Radulet – Proze de dupa-amiaza 🙂

6 comentarii leave one →
  1. 2 August 2007 08:16

    Poze? Fara poze blogu moare.

  2. madelin permalink*
    2 August 2007 10:38

    Vrei poze cu carti? vezi ca au la polirom pe site.
    Daca zici tu ca moare blogu’, pot eu sa te contrazic? Eu zic ca viata blogului tine exclusiv de mine, nu prea ma intereseaza cine ce citeste sau ce vizioneaza pe aici.
    Cand o sa am eu chef sa pun poze, youtube sau linkuri o sa le vezi.
    Acuma, daca comentariul tau de aici e o strategie de marketing te-ai cam inselat, nu am prea multi cititori.

  3. 2 August 2007 16:51

    Mai vorbim noi. Arunca si tu o privire prin blogosfera si o sa vezi: cu cat mai multe poze si cu cat mai putine cuvinte, cu atat mai mare succesul. Unii nici nu se mai feresc, pun direct numai poza si gata, fara titlu: succes garantat.

    Strategie de marketing? Te pomeni ca or fi niste luzari care lasa comentarii peste tot ca sa atraga cititorii catre blogul lor de rahat?

  4. madelin permalink*
    2 August 2007 22:05

    N-ai inteles.
    1) Nu voi succes, nici cu orice pret, nici deloc.
    Imi sterge worpresu’blogu’daca nu pui poze si iutube’?
    Am si poze, le-am facut eu la mare cu trandafirii si rasariturile si casa imbracata in caprifoi. Tre’doar sa le incarc pe fotogaleata sau flic’r. Cu tite guale n-am. Nici cu masculi feroci (nu ca n-as admira…).
    2) Da, asa am auzit, ca ar exista niste luzari d’astia. Spre exemplu, primul comentariu la blogul meu destul de secret, cu, hai sa zic, 8+1 cititori, a fost postat aiurea’n tramvai de „manele-something-something.wordpress.com”. L-am sters, of course.

  5. 5 August 2007 02:57

  6. 5 August 2007 03:07

    🙂 am gresit blogul, aveam doua pagini deschise…
    ignore sau delete

Lasă un răspuns

