Skip to content

Newbie (Jurnal de pisic I)

5 August 2007

Avem un nou membru in familie. Este o pisicuta de aproximativ o luna zic eu pentru ca are caninii toti patru crescuti; seamana leit cu pisoii gri din reclamele Whiskas. A gasit-o Mimi ieri abandonata pe strada, cand se intorcea de la tenis. Se pare ca o va chema Monalisa, asa vrea Miruna, in amintirea unei pisici care a murit anul acesta la Plostina (era destul de batrana). Presimt insa ca o sa aiba mai multe nume, o sa o strigam fiecare ca monalisa-i cam lung, dar neaparat sa inceapa cu M, acum trebuie sa ne schimbam adresa de email in 5M („mmmmm” 🙂 ). Pisicutza este vioaie, destul de curata, a baut laptic diluat si a mancat crenvusti de pui maruntit (altceva n-am stiut ce sa-i dau) ieri si astazi dimineata. I-am dus nisip in cutie la baie si a facut imediat in ea pipi (se tinuse cam mult si plangea si cauta disperata). Treaba mare inca nu a facut, constipatia e o problema des intalnita. I-am facut masaj cu un ghemotoc de vata ud si caldut la fundulet. Am citit de ieri seara si astazi o gramada pe forumurile despre pisici si catei. Am gasit si un vet cu site pe net, o sa mergem astazi cu pisicul sa ne spuna ce sa-i facem. Este incredibil de cuminte, toata noaptea a dormit in cutia pregatita cu paturici. Acum se joaca cu Miru. Dimineata a si tors in bratele mele. Se si linge de zor. Pare sanatoasa. Trebuie deparazitata si hranita corespunzator. Acum Mihai vrea si el husky. Ne mai gandim, intai sa vedem cum ne descurcam cu pisicul.

Daca stiti voi, cei ce treceti si cititi pe aici, sfaturi si indrumari, va rog sa le postati ca si comentarii. Thanks!

Little later edit: am fost la vet: http://www.rovatronic.net/cabivet/index.html.

I s-a stabilit si data nasterii 20 iunie. I-au facut primul vaccin si inca unul cu vitamine pentru crestere. I-au dat tratament pentru deparazitare interna (are burtica plina de viermisori), 6 pastilute, una pe zi 3 zile, pauza 10 zile apoi iar una pe zi celelalte 3 zile. In rest este sanatoasa. Trebuie sa o curat in urechi cu betisoare muiate putin in ceai de musetel, nu are raie auriolara. I-am cumparat castronele pentru hrana si apa, hrana umeda si uscata. Poate sa manance: carne de pasare fiarta, carne de vita maruntite bine, peste mic (hamsie) nesarat si fiert, lapte, branza de vaci dulce. pe langa hrana speciala de pisici junior. Se poate combina hrana speciala cu hrana naturala. Are si vitamine de luat (cate o jumatate de pastila pe zi in mancare). Are carnetelul de sanatate la zi :-). A stat tare cuminte la vaccin. Acum a baut apa multa si vrea sa doarma.

13 comentarii leave one →
  1. tapirul permalink
    5 August 2007 13:58

    a murit monalisa….
    Daca o rebotezati, sugerez Zoica?…

  2. madelin permalink*
    5 August 2007 16:00

    Da, monalisa batrana a murit, cica a impuns-o o vaca; era si gestanta.
    Pe a noastra am inregistrat-o deja ca monalisa.
    Poate sa-i zicem moica :-), cu accent pe „i”.
    Sau miau-miau ca miauna subtirel si continuu cand ii e foame sau face pipi.

  3. 6 August 2007 02:42

    Nu inteleg de ce atata pesimism, negativism… Mai persevereaza, nu-ti pierde speranta, nu stii de unde sarele iepurele… De ce neaparat ratata, gospodina ratata? Mai incearca, nu-ti pierde speranta, ca la asta cu blogurile clar nu te pricepi

  4. tapirul permalink
    6 August 2007 03:45

    mare cretin dadatrol asta

    Nu ma lua in seama cu Zoica, eram azi noapte intr-o faza melancolic-blegoasa (am sunat toate verisoarele de Buzau – si pe altii as well – si am dat gata o sticla de vin singur).

    Da’ pot sugera Mimiu, cu accent pe al doilea „i”, percum cartierul ala mai nomad din Ploiesti, ca tot cam tiganca ziceti ca ati gasit-o. Ca variante Miu-Miu, Miau-Miau, etc.

  5. 6 August 2007 06:22

    Bey, tapirul, cum nu ma pricep daca blogul meu e pe locul 27 intre toate blogurile romanesti de pe wordpress? Ha?

  6. 6 August 2007 10:51

    hahaa… ce ma amuza toti desteptii care-ti arunca in fata statistici.
    multa sanatate pisicutei (care, ca sa vezi, s-a nascut de ziua mea) 🙂

  7. 7 August 2007 23:20

    ..sau Monica…

  8. Andreea permalink
    10 August 2007 10:34

    Buna!
    Ti-am descoperit blogul ieri si imi face multa placere sa-l citesc. Ai spus intr-o insemnare de acum o luna ca ai facut pizza si ai aruncat uleiul la chiuveta. Cred ca o gospodina ca tine ar fi interesata sa stie ca uleiul nu se arunca la chiuveta, intrucat este deosebit de poluant, el se toarna intr-un recipient de plastic (PET) inchis cu dop si se arunca la ghena. Te rog frumos sa n-o iei ca pe o critica, acum ceva timp am aflat si eu asta de la cineva si ma simt datoare sa spun si altora.
    Pupici!
    Andreea

  9. madelin permalink*
    12 August 2007 21:34

    Prietenul Dorotheeei, ce sa faci, asa sunt copiii, ambitiosi.
    Bravo, dadatroll, esti tare, sa vorbesti cand o sa fi in primii trei!
    Andreea, ai perfecta dreptate, am gresit, si nu ma supar deloc, este o critica constructiva.
    Dar parca petul ala polueaza mai tare! NE mai gandim ce facem cu uleiul de bucatarie uzat, poate mai primim idei sau sfaturi si de la alti ecologisti.

  10. 13 August 2007 16:56

    si eu arunc uleiul ars in chiuveta, incet, ca sa nu murdaresc toata chiuveta (fiindca sunt si foarte lenesa)…

  11. 14 August 2007 02:39

    pai de ce sa fie ueiul toxic la environment? Adica, vorba lui madelin, e mai toxic ca pet-ul? (ideea e, totusi, ca pet-ul ajunge la groapa de gunoi unde cica e ars – acuma nu mai stiu daca chiar arde). Sau vorba mea, e mai toxic ca detergentul cu care spalam vase?
    Mie cu uleiul la chiuveta stiu ca e pericol de infundare (uleiul se poate solidifica etc pe tevi si face o mazga care.. bleah). Io fac asa: torn apa fierbinte peste ulei (in tigaie/oala) si apoi torn detergent lichid (quite a lot) si amestec pana se dizolva tot (uleiul nu mai e suspensie ci.. ce e el, dizolvat). Si apoi la chiuveta, usor.

  12. 14 August 2007 09:59

    hei, pisic nou in blogosfera 🙂 sa va bucurati unii de altii.

  13. madelin permalink*
    14 August 2007 19:01

    Multumesc puck.
    O sa incerc sa pun si poze cand ma mai lamuresc cu butoanele pe aici.

Lasă un răspuns

