Skip to content

De ce sunt o gospodina ratata (II)

26 August 2007

– nu am facut niciodata paine, nici cozonac, decat la bredmasina

– nu am pahare de cristal, nici farfurii de portelan de Sevres, nici bomboniere, nici fructiere

– detest bibelourile (iubirea fiind exceptia care confirma regula)

– nu am fete de masa cu servetele asortate, din matase, special si separat pentru Craciun, Paste, Halloween, Ziua Mamei, Dragobete, si mai stiu eu ce

– nu stiu sa marinez carnea de vita

– nu am 12 scaune

– nu am robot de bucatarie, storcator de fructe, yogurt maker, oala in care se fierbe orezul, oala cu sita de fiert legume la aburi, tacamuri de mancat kiwi (nu radeti ca va dau linkul), masini de facut cafele (fac numai la ibric). A, n-am nici filtru de cafea

– nu am 4 mopuri (moape?) diferite, functie de textura gresiilor din casa mea, am numai unul si ala cu coada scurtata de 3 ori

– nu stiu sa fac tiramisu, da, stiu, e o obsesie, la toate celelalte fobii ce mai conteaza o obsesie

– nu varuiesc bucatarie, nici baia, inainte de fiecare Paste si Craciun

– nu am milieuri

– nu ma dau in vant dupa oale, cratiti, tingiri si ‘cioburi’

– nu crosetez, nu impletesc, nu brodez, nu fac goblenuri, nu fac croitorie, doar pe la papusile Mirunei

– nu am oala speciala de pamant (‘vas roman’?) pentru 100 de sarmale

– nu am mancat niciodata sparanghel, iar branzeturi cu mucegi numai de la colegul (fost) Roberto

– nu stiu ce inseamna: menastyl, crockpot, vas vitro flam

– faceam in tinerete, pentru impresie artistica, cornulete si placinta cu mere si placinta cu branza dulce cu stafide, acum, nici gand sa mai vreau sa impresionez pe cineva

– nu frecventez „coltul ultimelor achizitii for kitchen”, ca nu inteleg nici o zecime din ce se discuta pe acolo

– nu sunt sacosarda, facem cumparaturi (inclusiv cartofi) o data-de doua ori pe luna de la hyper

– cred ca, va urma…

10 comentarii leave one →
  1. 27 August 2007 01:11

    For the record, se ia un kiwi, se spala şi se taie in două pe lungime (fără să-l cureti de coajă) după care se mănâncă cu linguriţa. BTW, se mănâncă atunci când e moale. Pentru accelerarea maturării poţi să-l ţii cu mere, pere sau alte generatoare de amoniac.

  2. madelin permalink*
    27 August 2007 08:15

    Deci tacamurile acelea celebre erau o lingurita. Si eu, care vedeam deja instrumente extraterestre. Ei, lingurita am. Si mere. Eu il curat de coaja si il tai felii si il manannc asa, si imi place nu moale.

  3. 28 August 2007 08:46

    Eu am lingura de mancat kiwi. Ce-i drept este cadou si cred ca un fel de gluma. Este verde si lunga, la un capat e un fel de lingurita, iar la celelalt capat un fel de cutit (?). Eu sfarsesc prin a amesteca cu ea in cafea pentru ca imi aminteste de linguritele alea lungi speciale pentru cafea de care nu am.
    In rest dupa ce am citit enumerarea ta cred ca eu sunt gospodina, ceea ce este destul de ciudat, pt ca nu mi-am pus problemapana acum.

  4. madelin permalink*
    28 August 2007 11:16

    Este dovedit ca barbatii (a se citi cei adevarati) sunt mai gospodine decat femeile gospodine ratate.
    Asa o fi din toate timpurile sau asa o fi in zilele noastre de la politically corectness?
    Ai si milieuri? Si bibelouri? Faci si goblen? Ce inseamna menastyl, crockpot, vas vitro flam? varuiesti si bucatarie? are you married?

  5. 29 August 2007 08:47

    eu lingurite d’alea de cafea am doua, au fost printre primele lucruri pe care le-am adus cu mine aici. Tin la ele ca la ochii din cap (desi nu mai fac demult cafea la ibric, am aragaz cu plite electrice si nu stiu cum, parca nu pica bine; stiu in grozavesti la camin tot pe resou faceam, da’ era altceva…)

    cutit d’ala de taiat avocado stii?

  6. 29 August 2007 08:48

    PS. carnea de vita? In vin rosu si atat. Can’t go wrong with that….

  7. madelin permalink*
    29 August 2007 10:50

    Avocado what? Parca era un ingredient prin crema-masca pentru ten normal…:-)

    Nu consum exotice, mi-am propus ca end-of-2007 and 2008 resolution, sa aprofundez studiile asupra mirodeniilor, retetelor exotice, fructelor necunoscute. O sa scriu si o dizertatie pe tema asta candva. Ma tem insa ca va fi de profan, nu am papilele gustative educate. O sa le educ pe alea de pe creier.

  8. 28 Martie 2008 10:56

    does anyone knows if there is any other information about this subject in other languages?

  9. madelin permalink*
    28 Martie 2008 11:32

    about which subject? about how to fail as a housekepper? Aboat glasses or bread or fruits or pots or kitchen? Do you want a translation of the entire post in English? I don’t know Turkey, sorry.

  10. 20 Februarie 2009 23:43

    😉 Nu ai mileuri?Vaaai. 😀 Acu` ca spui tu…imi amintesc si eu ca, era o vreme cand erau la moda.

Lasă un răspuns

