Skip to content

Shopingareala

3 Decembrie 2007

Am uitat sa spun ca lista de cadouri a Mirunei ajunsese la revizia 3. Sunt multe (clown, dr drill&fill, papusa fanny, set de ponei, castelul printesei, sportivele Bratz,  si cate si mai cate). Zice Miruna: am scris mai multe sa aiba de unde sa aleaga, Mos Nicolae un cadou si Mos Craciun doua. Asa ca a rezolvat cu o lista doi iepuri.

Astazi am vizitat lumea jucariilor. Am stat vreo ora jumatate. Pe Mihai l-am rezolvat repede, a aparut ultimul Harry Potter cartea. Am vazut Bratz sportive (schiuri, skateboard si inca una), Bratz fancy, Bratz Kids mai mititele, multe, multe papusi, multe multe plusuri (inclusiv un elefant cat jumatate din livingul meu), jocuri cu cuburi, cu gherghefuri, cu pioneze colorate, seturi de doctorita, de bucatarie, de sufragerie, de dormitor, de servit ceai, multi ponei, DinoPaduri, castelul lui Barbie de 11 milioane, animalute de plastic, si iar papusele, papusi bebelus, papusi domnisoare, papusi cu picioare lungi si trei randuri de haine, tobe, piane, chitari, saxofoane, colorate, colorate, colorate.

Am luat asa: clovnul cu playdough si dulciuri pentru Nicolae si un castel maaaaaaaaaaaaaaaare si cantatooooooooor (scria ‘try me here’ si eu, curioasa…!) si cu multi mutzunache adiacenti, pentru Mos Craciun. Castelul cu toate accesoriile abia daca a costat cat o Bratz de’aia simandicoasa si inutila (era mistoaca aia cu skateboard).

Apoi am stat o groaza la brazi, am luat unul mijlociu pentru la serviciu.

Apoi am stat o groaza la globuri, am luat 4 seturi a cate trei.

Apoi am stat o groaza la fulare, n-am luat nici unul.

Apoi am stat o groaza la vinuri, dar n-am gasit.

Apoi mi-am luat patru perechi de ciorapi negri.

Apoi am venit acasa.

Eu n-am fost cuminte, asa ca Mos Nicolae, poate la anul… si nici atunci nu se stie sigur…

3 comentarii leave one →
  1. tapirul permalink
    6 Decembrie 2007 08:40

    auzi, dar daca poneii nu sunt chiar ponei?….adica, ei cica sunt cai.. da’ sunt mici..si pufosi..iote….

    o sa se prinda??

  2. madelin permalink*
    6 Decembrie 2007 09:25

    Buey, tu ii spui raspicat ca e „familie de ponei”, dedica-i pe caprarii, care e mama, care e tata, care sunt copiii, unchiul, varul…

  3. tapirul permalink
    6 Decembrie 2007 09:33

    gata, s-a facut. O sa sa fiu asa convingator ca o sa ma credeti si tu si Masiu. Ma duc sa ii clasific de pe acu’

Lasă un răspuns

