Skip to content

Mos Nicolae

6 December 2007

Eram in camera lui Mihai, ii faceam patul si ii aranjam uniforma, ceasul sase si zece. La un moment dat baga si Miruna capul pe usa: “mama, ce faci atat galagie, ca m-ai trezit!” Nu mai avea rabdare. Tzup, tzup, la ghetutze. Eu ma duc in bucatarie. Apare iar capul tuns veronica: “mama, pot sa iau chitara?” “Ce chitara? tu nu ai chitara!” ma prefac eu nedumerita. “Eeeei, chitara de la mosnicolae.” “Pai eu n-am vazut nimic pe jos, chiar a venit?” Zice: “a venit, dar ne-a mutat si ghetutele si cadourile pe lada de pantofi, cred ca s-a gandit el sa nu ni le imprastie pisicul”. “Ia chitara, apoi vii la masa.” A mancat in goana mare apoi la ea in camera, cu chitara si cu plastilina cu clovn, cu dispozitivele de modelat. A mai bagat o data capul pe usa: “mama, chitara mea are si TRIUNGHI D’ALA DE CANTAT!!! A avut si Mihai, dar l-a pierdut.” Dulciurile au ramas nebagate in seama, le-am pus eu in sertarul de dulciuri. Mihai, si el foarte incantat, si-a dus Potterul pe noptiera, cum o sa vina de la scoala, nici nu mananca, nici nu se schimba, direct la citit.

Ieri am avut si teza unica la matematica, nebunie cu variantele comentate de noi la serviciu, parintii de clasa a VII si a VIII-a. Ne sunam copiii pe la 2.30, eu pe Mihai, Mircea, colegul, pe Andreea, speriati de complexitatea variantelor postate pe net. Si fiecare din ei, separat, la telefoane: “banal! Am terminat intr-o ora cu tot cu verificat de doua ori”. Ne-au aratat acasa subiectele, chiar ca a fost usor. Dar emotiile…

Mie mi-a(m) adus Mosul o ciocolata Heidi…

3 Comments leave one →
  1. tapirul permalink
    6 December 2007 10:57

    …. mie inca nu..
    Lui Toshiko i-a adus mosul cablu digital ca sa nu se plictiseasca toata iarna fara mine.

  2. madelin permalink*
    6 December 2007 11:14

    Toata iarna? Care toata iarna?
    Ea nu pleaca la Tokio?

  3. tapirul permalink
    6 December 2007 11:47

    ei, o luna, nu toata iarna.
    Nu se duce ca s-a dus deja in octombrie….

Leave a Reply

