Skip to content

Cadou misto

23 Decembrie 2007

Insa unul pe care l-am facut eu, zglobie. Povestea incepe in birourile din Cernavoda, eram 10 doamne-domnisoare si 3 domni colegi. Eu plecam zilnic pe la chioscurile din santier de doua ori minim, dimineata si dupa amiaza pe la 3. Intrebam pe toata lumea daca vrea ceva (asa era obiceiul), si, de obicei, faceam lista. David voia mereu gogoasa cu fructe de padure. O doamna voia tigari, alta voia chipsuri, alta covrigei. Unul din domni nu voia nimic pentru ca avea si el trasee pe acolo, cu amicii, la cafele. Pe colegul italian il intrebam invariabil: tie ce sa-ti iau? Si el raspundea glumind, functie de conditiile meteo: o blonda. Eu ma intorceam cu comisioanele si lui R. ii spuneam: imi pare rau, azi avea numai brunete! A doua zi, totul se repeta, doar R. raspundea: eu vreau o bruneta! Ma intorceam cu mana goala, evident, azi a avut numai roscate. Era o gluma-ritual. La una din petrecerile de Craciun traditionala cu departamentele, am „rezervat” 4 locuri, lui David i-am zis ca vin cu copiii. Planuisem de ceva vreme sa le chem pe gemene (care, apropo, nu seamana deloc, una este blonda, inalta, bine facuta, cu ochi albastri, seamana cu Patricia Kaas, cealalta mignona, fina, bruneta si creola cu ochii negri, frumoase amandoua de pica). Am pregatit pentru toti colegii si colegele cate o pungulita cu nimicuri: ciocolatele, bomboane, servetele decorate, castane, conuri de brad, surprize de pufuleti sau de ou kinder, tirbusoane si brichete. Am ajuns ultima la petrecere, evident, pentru ca eram trei fete la machiat si aranjat. Le-am dat colegilor darurile simbolice (le-am spus ca doar ce m-am intalnit cu Mos Craciun prin parcare), lui R. nu i-am dat nimic. A ramas putin contrariat (el ne facea cadouase simbolice de Sf Nicolae). Pana ce le-am adus pe fete in prim-plan si i-am zis „Am fost la chiosc si, uite pozna, avea si blonda si bruneta. Dar am uitat sa te intreb inainte asa ca le-am adus pe amandoua”. A fost haz mare. Le-am prezentat apoi si ne-am dixtrat pe cinste, cu dansuri flamenco si asereje in gasca.

No comments yet

Lasă un răspuns

