Skip to content

Ioana

7 Ianuarie 2008

Astazi e ziua de nume a Mirunei. Am vrut sa-i fac tort dar mi-a spus vehement ca vrea tort cumparat, cu fluturasi si albinutze pe deasupra, ca asa a avut varul ei Tudor de ziua lui. N-am gasit decat unul cu niste fluturi extrem de stilizati si cu niste accesorii in forma de coarne de ren. Dar i-am luat o artifica de tort colorata si o papusa cu dormitor, ca tot ii construieste tatal ei o casuta pentru papusi, asa ca s-a compensat.

M-a intrebat, cand a vazut tortul: „Astia sunt fluturi?”

Eu, convinsa: „Da!”

Mihai: „fluturi?”

Eu, dandu-i coate: „da, uite si trunchiul, si capul, antenele le-am mancat eu pe drum”

Mihai, dumirit: „aaahh, daaaa…. ”

Zic: „da, fluturi odihnindu-se, ca in Camil Ressu.”

„Si cornitele astea ce sunt?”

Zic: „sunt renii lui Mos Craciun, au intrat intr-o zona noroioasa, prin Africa pe undeva, unde nu ninge, si s-au infundat in noroi. Dar acum le place acolo ca e cald si bine, stii ca toate animalele adora sa se tavaleasca prin noroi.”

Am avut petrecere. Am cantat multi ani traiasca, dupa ce i-am cerut acordul („Miru, se canta numai la ani sau si la nume?”). A mancat si pisicul ciocolata si frisca, tortul a fost tiramisu (obsesia mea, saraca!).

A primit si o vulpitza mov care canta un cantec din anii 50, gen surorile..

No comments yet

Lasă un răspuns

