Skip to content

Decoruri

12 January 2008

A venit randul renovarilor, iar. De data asta, dormitorul si livingul. Am fost azi prin oras pe la toate magazinele cu mobile, canapele, masute, fotolii, cuiere. Am vizionat iar folderele mele de design interior. Toate sunt cam la fel iar ce cauti nu gasesti. Vreau mobila de dormitor verde. Tablia rotunda la pat. Patul cu picioare, fara lada dedesubt, vreau subpatul gol-golutz. Noptiere cu margini, sa nu-mi cada cartile. Comoda cu multe sertare, sa fie. Nu vreau masuta de toaleta in dormitor, n-am ce face cu ea. Nici oglinda. Sufrageria e dificila, ingusta si lunga, intrarea in opus cu fereastra. Si are si pianina Mirunei. Pe care o putem imbraca in autocolant, la o adica. Mie imi place mult mobila de ratan, dar nu e extensibila canapeaua. Shit. Canapea cu fotolii, roz somon sau portocalii. Televizorul tablou pe perete.

O biblioteca numai a mea, un dormitor cu (bel)vedere, living marin, bucatarie vesela, birou de scris povesti, camere mari si aerisite pentru copii, un dulap retro, ferestre mari, balcoane forjate si flori pictate pe perete, comoda cu sertare secrete, masutza cu scoici, bar cu vin rosu, balansoare, caii verzi pe pereti si o piscina cu delfini. Si un patutz inutil. Si muzici care sa curga din cotloane ascunse si prietenoase.

Sau ca un film cu Tom Hanks, el era pustanul ‘devenit’ adult, prin magie, intr-un balci. Isi gaseste de lucru ca “tester de jocuri” si isi face o casa super cool, mare cat sa te plimbi cu rolele sau cu bicicleta, avea si cos de baschet, si aparate jucatoare, si trambulina. Da, poate fi si asa…

No comments yet

Leave a Reply

