Skip to content

Stirissime

6 Martie 2008

* Mi-am cumparat un mar ionatan altoit via Voinesti. I-l dau lui Nane sa-l planteze, fie in gradina fie la Plostina.

* A inceput infrunzirea: am vazut saptamana aceasta primele frunzisoare verzi crud, primii muguri plesniti, prima salcie in abur verde si prima forsitia gata-gata

* Nu ma mai duc la mare, de ieri s-a facut foarte frig (1 grad dimineata) si innorat si vantos

* Am primit un sample de parfum Nina Ricci intr-o revista, l-am lasat pe masa si acum, seara, Miruna miroase toata ca un boutique de pe Avenue Montaigne

* Maine avem petrecere de gagici fara Chippendales, la bowling si schnitzele. Uncool.

No comments yet

Lasă un răspuns

