Skip to content

Zilele banalele

31 Mai 2008

Astazi suntem acasa doar eu cu Miru. Mihai e in excursie cu clasa la Vidraru, jumatatea e la Cluj, la chef cu concernul. Miru a facut un soare de carton pe care l-a atarnat cu scoci de perete, si-a facut bratara si inel dupa modelul din numarul 3 al revistei Sabrina, a imprastiat niste gheme verzi, s-a jucat cu baloanele electorale, s-a jucat pe calculator, s-a uitat la desene animate, a cantat la pian dar tot se plictiseste. Acum facem gospodareala amadoua. M-a ajutat stergand praful cu Pronto si punand sac de plastic nou in cosul de gunoi. Eu am fost la piata, dupa ce s-a trezit ea, ca sa nu se sperie ca e singura. Cand m-am intors de la piata mi-am dat seama ca vineri am predat la secretariat cheia de la casa in loc s-o dau pe aia de la birou. Am batut in usa si am implorat-o pe Miru sa-mi deschida: „trei iezi cucuieti, usa mamii descuieti, ca mama v-aduce voua… cirese!!! si CD-uri cu jocuri”. Miru ma intreaba ce trebuie sa fac io ca gospodina de nu pot sa merg in parc. Pai sa vedem: de sters pervazul de la geam in toate camerele, de facut paturile, de strans rufele uscate, de atarnat rufele spalate, de sters mobilele si lemnaria cu pronto, de udat florile, de curatat de uscaturi florile, de facut ordine in camerele copiilor, de dus gunoiul, de aspirat toate camerele, holurile, baile si bucataria, de spalat in baie tot (dus, dulapior, chiuveta, gresii, faiante, oglinzi, de WC numaizicnimic), de facut curat la cotoi, de spalat prin bucatarie (aragaz, frigider, microwele, hota, dulapuri cu merinde, faiante, gresii), de calcat rufele uscate, eventual (Ina, la fazele astea sa stii ca poti angaja menajera, sa nu te descurajezi 🙂 ). Miru s-a plictisit pe la jumate si mi-a zis ca vrea la Mizil, la bunici.

De mancare facusem, asta n-am mai socotit. Ciorbita de purcel cu bors si pilaf cu friptura de pui. M-am uitat la Shrek in timp ce gateam. Eheeei, si ieri seara la noua am facut si clatite (ce mai gospodinaaaaaaaaa! maine poimaine fac si prajituriii!!!). Am avut si dulceata de visine de la mamaie, sa le umplu. Daca am fost singura, azi io am mancat in felul urmator: salata de rosii, branza proaspata, ceapa verde si kiwi. Orez al dente cu cirese. Si apa minerala. Patru cubulete de ciocolata cu cascaval. Trei cafele cu 2 mere. Diseara, CiniMini goale. Miru a sarit peste ciorba. A mancat direct felul doi, la micul dejun mancase clatite cu o cana mare cu lapte.

Vineri am incheiat glorios jobul de la Ploiesti (vorba vine!). Le-am gasit si adus si inlocuitor, un fost coleg acum la pensie. Am primit cado de la colege o vaza si flori asortate (Mihu a zis, cand le-a vazut acasa: „ha, asa tare s-au bucurat ca au scapat de tine?”), m-am pupat cu cei pe care i-am prins, le-am trimis pop-up de larevedere si succesemultiple celorlalti, pe care n-am vrut sa-i pup, m-am impacat cu Myreya care se suparase pe mine pentru o neintelegere … olfactiva, mi-am luat feriga mare de care mai atarna si acum martisorul „nasture rosu gasit pe plaja”, am aruncat la cosul de gunoi portocaliu castronul cu castane si ghinde (o sa culeg altele anu’ asta), am inghesuit intr-o sacosica recipientul cu scoici, markerele si post-iturile colorate, morisca verde, elefantul feng shui si broscutza italiana, vaza cu crizantema si poza cu catel rugator cu trandafir in gura, buburuza am lasat-o lipita de monitor spre aducere aminte, am varat intr-o sacosa zdravana dictionarul tehnic englez roman, cumparat de curand, mi-am strans cestile si canile si tacamurile, am sters mailurile „la o-ha”, am sters folderul cu diverse, am mai gasit doua agende goale, am predat ce era de predat (hartii si electronice), am oftat si am plecat. Dar nu de tot. Surpriza a fost ca dimineata am semnat un contract de part time cu ei, cu munca de acasa, pe email si telefon. Si cateva sedinte pana in decembrie, la care tre’ sa vin. Asa ca acum am doua joburi!!! Si doua salarii!! Si vechimea in munca imi creste vazand cu ochii!!! Ha! o sa ma retrag in Tahiti mai repede… Daca insa mor intre timp, de extenuare, nu uitati sa comandati cea mai buna coliva online, aflata via Zaza. Fac io cinste! (secret: io stiu ce inseamna HACCP ala, si ISO 22000 ala 🙂 )

Am glumit, nu mor caii NICIODATA cand vor cainii! Daca am zis Tahiti, asa ramane.

De poimaine vreau sa scriu si despre Patagoria.

PS

Se pare ca raman public, after all. Pana la urmatorul amoc, care nu ma tine mult, insa. Poate ca la un moment dat o sa scriu chiar un post special, dedicat fantomei blogului meu.

9 comentarii leave one →
  1. 31 Mai 2008 15:55

    Mai da’ ce gospodina esti! Si ai si ajutor de la Miru, draga de ea 🙂
    Mi-ai dat o idee cu pilaful ala, ca nu stiam ce sa gatesc azi pe langa friptura. Pun acus orezul la fiert ca se face repede.
    Uf, si eu trebuie sa fac curatenie in baie si bucatarie. Da’ merge repede ca-s mici amandoua (noroc ca stau intr-o garsoniera).
    Sa inteleg ca de luni vii aici la noul job? Eu sper sa-ti mearga bine si sa nu fie stresul prea mare. Sa fie intr-un ceas bun!
    PS Ma retrag si eu in Tahiti cu tine (din banii castigati cu blogul of course :)) )

  2. 31 Mai 2008 16:06

    „Se pare ca raman public, after all.” Pai cum altfel? 🙂

  3. 31 Mai 2008 18:30

    Madelin, tu faci mamaliga la microwelă? Am auzit ca iese buna.
    In Tahiti cred ca va trebui sa infintezi o colonie, vin si eu!

  4. madelin permalink*
    31 Mai 2008 19:34

    @Ciupercutza
    Are fata o mamica, gospodina foc (si frumusica, intre noi fie vorba)! Pai pilaf deaia am facut si io (gospodina), ca se face repede. Am infundat si aspiratorul cu nustiu ce era pe sub biroul lui Mihai asa ca trei sferturi de casa e neaspirata. Las’ca vine mesterul casei si rezolva el. restul le-am gatat. Mai am sa-i fac baie Mirunei.
    Da, luni incep cu drag si spor in Buc. O sa vad cum e cu stresul, deocamdata parca am inceput sa dorm mai bine, de cand am trei joburi si inca vreo doua in perspectiva 🙂

    @Luci Sandor
    Luuuuciiiiii, ce surpriza frumoasa, ce mai faci tu? Cum mai e la America aia? (cu accent pe i). Io te mai cetesc din cand in cand, mai rar de cand am pierdul exercitiul englezei :-).
    Si ca sa-tz raspund: vorbea blogul din mine :-), care vrea privat(a) 🙂

    @Pinocchio
    Io stiu face mamaliga la microwele. M-a invatat o prietena din Cernavoda. Pe vremea aia pauza de masa era de 1 ora, cu tot cu venitul si plecatul autobuzelor oras-centrala si era graba mare. Acum am un tuciuletz special (din tuci), mamaliga de la unde iese prea aseptica, mie imi place putin arsa 🙂

    Facem o colonie in Tahiti, facem, mie imi pare bine ca n-o sa fiu singura pacolosa 🙂 Adevaru-i ca chiar ma gandeam la tine azi. Am avut un vis tare ciudat, voiam sa-l povestesc la Onirice, da’ daca-i cu tine si cu domnu’ Inginer pot sa-l dau pe post sau tre’ sa va cer permisiunea? 🙂

  5. 31 Mai 2008 22:34

    Pai, Madelin, e visul tau, poti sa faci ce vrei cu el. Iar eu sunt curios sa aflu. De mamaliga era vorba? (Vezi la mine pe blog, sper ca te epateaza. Pe mine m-a lasat masca.)

  6. madelin permalink*
    1 Iunie 2008 19:13

    Eu stiu sa fac mamaliga, dar niciodata nu mi-a iesit ca a maiciimari de la Plostina (mare, adevarata, vartoasa, taiata cu ata pe fund de lemn) si nici ca a bunicii de la Buzau (delicata, aurie, putin afumata si perfect rotunda). Am sa incerc si Coriolis. Mi-am adus aminte cum povestea Angela Gheorghiu, intr-un talk show, ce cafea sublima prepara sotul ei in fiecare dimineata. Moderatorul a intrebat: dar cum faceti? Eiii, a spus distinsul domn, e un intreg ritual. Se foloseste un amestec de cafele diverse, se ia ibricul de pe foc si se invarteste preparatul de un anumit numar de ori de la stanga la dreapta, apoi se pune iar pe foc si se mai da un clocot, invartindu-se de la dreapta la stanga, cu o linguritza de o anumita forma…
    Intotdeauna m-am dat in vant (copyright Pinocchio) dupa ritualuri culinare…
    Tapirule, arata-i lui Toshiko mamaliga domnului Inginer, pe blogul lui Pinocchio!

  7. 2 Iunie 2008 19:25

    M-ai complexat de-a dreptul cu a ta „to do list”. Cum reusiti dom’le toate astea intr-o SINGURA zi? Cand mai leneviti? 🙂

  8. madelin permalink*
    2 Iunie 2008 19:47

    Ana Maria, de aspirat n-am aspirat sambata ca se infundase aspiratorul. A aspirat mesterul casei a doua zi. De calcat rufele le-am calcat tot duminica seara, in timp ce ma uitam la Gerard Depardieu pe TVR2. Astazi s-a indurat mama si mi le-a calcat pe alea de ramasesera pe sarma. Insa tot sambata am facut si lectiile cu Miru :-). De lenevit am lenevit Duminica, cand am dormit de-a dreptul, dupa amiaza (minune care nu s-a mai intamplat de muuuulta vreme, Miru era dusa cu tatal ei pe Bulevard la 1 iunie, Mihai era si el cu gasca de prieteni la concert). Eu lenevesc pe blog (uri) sau citesc, nu ma uit (aproape) deloc la televizor, poate deaia am timp. Menajera nu iau pentru ca as fi atat de bleaga incat as face curat inainte sa vina ea, ca sa nu gaseasca cineva strain „deranj”. Dar daca vii pe neasteptate la mine acasa poti sa gasesti praf pe biblioteca sau stropi pe oglinda din baie sau firimituri pe covorul lila din hol, in timpul saptamanii nu fac nimica 🙂

  9. 30 Iulie 2008 16:36

    Aoleu pai daca astea sunt zile banale la tine nu vreau sa imi inchipui cum arata o zi incarcata. Cu cat stau si ma gandesc si inaintez in varsta ajung la concluzia ca cel mai rau lucru care ti se poate intampla in viata este sa te nasti femeie (asta daca nu ai bafta sa fii de famelie si sa te doara la bascheti toata viata).

Lasă un răspuns

