Skip to content

*Generatii* issue

10 June 2008

Replica de la Mihai, in verva dupa ce s-a intors din excursia la Vidraru: “ne-am dixtrat foarte tare, au fost si de-a opta, si de-a cincea, gasca noastra aproape toata……… si am facut rost si de patru telefoane”

Io, siderata, stiind ca pe linie paterna a mostenit oaresce gene negustoresti si descurcaretze intre ale banilor si tzepuit pe altii: “patru telefoane!!!!! da’ ce, le-ai castigat la popaprostu?”

El, intelegator: “nu, mai mama, patru numere de telefon…”

4 Comments leave one →
  1. Maria permalink
    11 June 2008 13:49

    :))))
    patru telefoaaaane
    wow
    :)))

  2. madelin permalink*
    11 June 2008 14:16

    Sa zic si ca are un “numar de telefon” stabil? Hai sa zic. 🙂

  3. 13 June 2008 09:49

    *megaLOL*

    Madelin, sa-ti spun urmarea: Comunicare din partea bilei de cristal.

    Deunazi eram la un workshop la care participau ceva studenti la economie. La noi se face intotdeauna misto de ei cum ca sunt intotdeauna pusi la costum si cravata. Linga mine statea unul putin altfel, desi nu fundamental diferit. Vreo 24 de ani, 1,90 m, umeri XXL, bazin minuscul, ochi caprui, piele bruna, par negru ca pana corbului, bucle mai (pe care si le rasucea nonsalant in momentele de meditatie). Si aici incepe chestia: pantofi de designer (n-am recunoscut marca), pix (ei da, pix, ca doar trebuia sa ia notite), pix Mont Blanc, ceas Longines, iar dupa ce s-a terminat seminarul si-a scos din buzunar telefonul Prada si a inceput sa butoneze. La asta chiar ca mi-a venit sa-i spun ca in “Legally blonde”: Nice, but last year.

    Ei, ce zici, il vezi pe cavalerul tau in postura asta? (Ah, cit despre gusturile mele, daca intereseaza pe cineva, mie imi plac mai mult ochii albastri, eventual de sef 😉 )

  4. madelin permalink*
    13 June 2008 10:13

    Mmmmm, cravata nu (uraste camasa alba si cravata – uniforma scolara, deh), el e mai nightwish like. Dar, de vreo jumatate de an incoace, e foarte atent cu ce se imbraca (blugii de firma, tricourile la fel). A vrut si un telefon bengos pe care l-a pierdut si acum e nefericit ca are unul ordinar (sa zica mersi). Si vrea si alta bicicleta (Prada 🙂 ).

    Ca am uitat sa zic la comentariul anterior: precizia teutona a sefului meu se itzeste si in telefoanele pe care mi le da, in fiecare zi la aceeasi ora trecute fix, acum, cand e plecat, si ma intreaba de diverse chestii care sunt la el pe birou (hihi, sa verifice ca nu am dezertat, a vazut el ca am oaresce inclinatii spre).

Leave a Reply

