Skip to content

Connecting people

4 September 2008

Astazi, acum, Tapirul sustine dizertatia lucrarii de doctorat!!!!!!!

.

Ii tinem pumnii stransi, ii dorim toata concentrarea si calmul din lume!

.

Buey, vezi sa nu iei comisia la bataie pe chestia ca nu ati definit termenii de la inceputul discutiei!!! Repeta dupe mine: “nu trebuie sa aduc in discutie ficatul! Sau pe Hercule!”

.

Semneaza:

.

Sor’ta si familia unita (cu Li, cu Nane, cu fina’ta, cu Mihu si Masiu laolalta)

.

PS

Sa-i tineti pumnii si voi, cei ce ati nemerit pe aci, mai mult sau mai putin din greseala!

14 Comments leave one →
  1. 4 September 2008 20:24

    Ţinem, ţinem.

  2. 4 September 2008 21:38

    mult succes tapirului!

  3. 4 September 2008 23:16

    Io tin da la mine e cam 5 septembrie, se pune?

  4. tapirul permalink
    4 September 2008 23:37

    GATAAAAA!
    Saru’mana la toti. Am terminat, viu. Mai am de facut modificarile de rigoare la teza, da’ gata.
    (ma duc sa ma imbat)

  5. madelin permalink*
    5 September 2008 08:42

    Ziarit, welcome!!! Ma bucur sa te aud.
    Pai, ce sa zic?
    Acuma putem sa-l felicitam, la greu!

  6. 5 September 2008 09:42

    felicitari, tapire!

  7. 6 September 2008 11:59

    Il cunosc pe tapirul doar din scrierile sale. Si imi place teribil cum scrie. Daca acesta este locul de felicitari, ma asez si eu la rand si ii spun: bravo!
    Nu stiam ca esti sora lui; ma delectam cu articolele din blogul tau cu mult inainte de a afla asta. Deci: talent literar in familie!

  8. 6 September 2008 21:54

    oh, chiar nu ştiam ce a făcut cu dizertaţia! felicitări şi… ce să mai zic? să vrea ŞI mai mult!

  9. madelin permalink*
    7 September 2008 08:14

    @To-morrow
    Multora le-a fost greu sa creada chestia cu frate si sora, nus de ce.
    Talentul artistic il mostenim din linia de familie materna. Una din surorile bunicii (Clementa Beschea) a scris o carte despre copii, recenzata de Nichifor Crainic (a fost invatatoare si le-a ‘scris’ portretele) si a mai scris si neste memorii la care nu avem inca acces. Alta sora a pictat biserici. O verisoara a mamei (Mihaela Andreescu) a scris poezii publicate la Ramuri, Craiova.
    Tapirul mosteneste inclinatia spre medecina de la strabunicul nostru, care trimitea retete la farmaciile din Buzau (el fiind preot intr-o comuna buzoiana), iar farmacistii le onorau fara sa-i ceara patalamaua. Tare rau imi pare ca nu ne-au ramas in urma lui caietele cu note despre boli si bolnavi si medicina preventiva de care imi povesteste mama, iuresul comunist (ne)-a distrus tot.
    Doar de mine nu prea stiu ce caut pe la inginerie, zau, ca n-am nici un talent. Dar Cel de Sus m-a ocrotit si mi-a calauzit pasii, si am ajuns sa lucrez in singurul domeniu cat de cat “literar si filozofic” al inginerie care se putea exista.

    @Sebastian Corn
    O sa para prozaic ce spun dar io ii doresc sa castige si neste bani, ca a venit momentul, ca sa zic asa. Ii doresc sa-si gaseasca un job care sa-l satisfaca si provoace, ala care-i pus deoparte pentru el, manusa, cum i-am zis si la telefon dupe examen. Sper sa fie in Europa ca sa ne razbunam 🙂 cumva pe americanii pe care i-a tooooot asteptat nea Ion pe ulitele satului bunicilor si ei tooot n-au mai venitara odata…
    In alta ordine de idei, gand la gand cu bucurie! Si io m-am ganditara la dumneata vineri, cand am cumparat Vindecatorul! Eram cu o pretena care m-a intrebat: “asta cine mai ie”? si io zic: “baaai, e un chirurg care scrie SF si are un blog mistooooooooooo!” Iar ea: “ahhh, cu blogurile voastre! Sa-mi faci si mie rezumatu’ si sa mi-l trimiti pe meil”.
    Bine ai poposit in ‘bucataria’ mea!

  10. tapirul permalink
    8 September 2008 03:08

    multumesc tare mult de urari, felicitari, si aprecieri.
    Sa mai spun si eu ca tanti Tona, care picteaza, picta biserici, pe schela, avand aproape 70 de ani… Maia (Clementa Beschea) a daruit numele dânsei scolii elementare din comuna Maracineni, Buzau…
    Tot coc io demult un post numit “din amintirile unui student doctorand”, poate ca acum e timpul sa ma pun la treaba….
    Aia cu sora si fratele, io nu prea ma mir, ca pe mine ma vad asa burzuluit si coleric, si pe tine asa blajina….Da’ de semanat semanam, si la ochi si la cum gandim…

  11. Vlad permalink
    8 September 2008 07:09

    Io fusei plecat şi acu aflu. Deci: HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, FELICITĂRI! Vedeţi de ce nu mă supăr io că mâncat bătaie România la nu ştiu ce sport cretin?
    Auzi, da noi putem să cetim lucrarea aia, sau trebuie să-mi fac abonament la biblioteca lu osu’? Că tare aş vrea să mă uit la ea, nu că aş avea toate noţiunile să o înţeleg.

  12. tapirul permalink
    8 September 2008 18:00

    ba puteti, ca e a mea si fac ce vreau cu ea.

  13. tapirul permalink
    23 October 2008 01:50

    iote pentru vlad, acu sa s-a arhivat (nu vlad)
    Nu e mare brânză.
    http://hdl.handle.net/1957/9558

  14. Vlad permalink
    23 October 2008 07:09

    Cool, I’ll get to it.

Leave a Reply

