Skip to content

Divagatii

14 July 2009

Se facea ca plecam in tabara la Milostea. Pe Miruna o lasasem inainte, singura, trecusera cateva zile deja. Intrasem intr-un oficiu turistic unde se vindeau gume de mestecat si cafea. Comandasem 2 cafele, chelneritza imi atragea atentzia ca au oferta la baloane umflate, colorate. Pe usa de sticla a incaperii a intrat Miru, timida ca de obicei, imbracata cu un trening roz. Eu eram curioasa cum s-a descurcat fara mine atatea zile in tabara. Remarcam cat de mult ii crescuse parul si ce bine ii statea. S-a cuibarit in bratele mele si mi-a soptit ca ii trebuie un chimono nou. Au aparut si sensei (cel inalt si brunet si cu ochelari) si, un pic mai apoi si sempai. Si atuncea m-am trezit.

Da, am ajuns cu povestile la thalassele din ultimii ani. In ordine invers cronologica. Astept oceanele, astept provincia.

Marea Egee – iunie 2009

Marea Egee iulie

Marea Mediterana – iunie 2008

Marea Mediterana iunie

Marea Neagra langa Balcic – iulie 2008

Marea Balcic iulie

Marile cele Neagre – 1 mai 2009; iunie 2009; septembrie 2007

Marea Negra in mai Marea Neagra in iunie Marea Neagra in acel septembrie - zi cu ploaie Marea Neagra in acel septembrie - zi insorita

Imi este dor de mine, cea de acum doua paisprezeceiulie.

Buna seara, Maria.

Si lamultiani.

One Comment leave one →
  1. 14 July 2009 15:51

    Frumoase imagini !

Leave a Reply

