Skip to content

Life is short so draw a giraffe

26 Octombrie 2009

Asa cum va spuneam aici, un baiat din Norvegia strange girafe. Girafe desenate, pictate, modelate din lut, plastilina sau paine, imaginate din cutii de bere sau agrafe de birou, din frunze sau creioane, din felii de portocala sau nasturi, din boabe de fasole sau monede de 1 leu.

Conditia este ca girafele sa nu fie create pe computer (sau pe un device complementar).  Nu se accepta nici fotografii de girafe la Zoo si nici girafe de plus cumparate de la magazinul de jucarii.  Trebuie sa fie creatii personale, folosind orice arta si materie prima gasite la indemana.

Se fotografiaza sau scaneaza creatia si se incarca direct in site-ul baiatului.
http://www.olahelland.net/giraffes/

Sau se trimite pe email la:
onemilliongiraffes@gmail.com

Sau se trimet prin posta normala la:

Ola Giraffe Helland
Jaergata 13
4012 Stavanger
Norway

Citeste si da mai departe!

Noi am trimis deja un desen cu 3 girafe (se numara toate girafele dintr-o creatie). Si a si aparut pe site. A aparut si girafa cu multe capete de la Windwhisperer (One small remark: Tudor WAS 6 years old, back in the eities)

Girafe din Romania

Multi-giraffe

11 comentarii leave one →
  1. 26 Octombrie 2009 12:01

    Dragut desenul!
    Merci de info, e simpatica ideea, o sa trimit si eu 🙂

  2. 26 Octombrie 2009 12:19

    Bravo voua, sa va traiasca girafele, sa le creasca gaturile:))
    Am trimis si eu doua animale desenate, una semana a corcitura de cal cu iepure, cealalta a magar care baleteaza, dar Eva a zis giafa, deci sunt reusite.

  3. 27 Octombrie 2009 21:32

    am avut ” perioada giraffelor ” pe la 4 ani . ( nu eu , al mic )
    se desena o giraffa cu gatul cat o sosea , apoi alte capete unele peste altele pana la terminarea foii .
    ” – Tudor, ce ai desenat ??”
    „-giraffa cu multi capeti ” 🙂
    nimic nou sub soare :):)

  4. madelin permalink*
    27 Octombrie 2009 21:45

    Pai Soptitoareao, scoate girafele la bataie!

  5. 27 Octombrie 2009 23:16

    🙂 am trimes-o 🙂
    ca am la ” dosar” perlele lor :):)
    xx, j.

  6. madelin permalink*
    28 Octombrie 2009 08:17

    Confirm primirea. Beton! Acu sper ca norvegianul cela sa numere toate „capeti”
    🙂

  7. 29 Octombrie 2009 19:44

    am desenat și io una acu vreo lună-două sau poate mai mult. o girafă urâțică foc.

  8. madelin permalink*
    29 Octombrie 2009 19:49

    Ie pe blog? Ai trimes-o la meleon?

  9. 29 Octombrie 2009 19:54

    am trimis, da. uite-o aici http://www.olahelland.net/giraffes/search.php?s=simina =)))

  10. 29 Octombrie 2009 19:54

    stă de vorbă cu un struț uriaș.

  11. madelin permalink*
    29 Octombrie 2009 20:06

    Simina, ti-a numarat strutzu ca girafa in deghize 🙂

Lasă un răspuns

