Skip to content

Deci mama, covrigii sa fie cu susan sau cu mac?

11 Noiembrie 2009

Mai saptamanile trecute va provokam la intrecere. Se vede treaba ca imbratisarile de la mine nu sunt atat de apetisante pentru ca si deoarece am avut parte de invitatzii la masa ioc.

Insa astazi, eheeeei, dupa o scurta convorbire telefonica referitoare la gimailul lui spumele marii, ca de ce se duc mesajele trimese in „draft” i.o. „sent”, am banuit ca mama cuace-ceva (nu spaghete verzi, Vladule, hihi).

Deci surpriza era nu in telefon ci in frigider, acum, la-ntors acasa.

Si anume, ta-daaaaaaaaaaaaaa:

IMG_3827 IMG_3833

Decat ca:

– mama nu a pus rom comunist ci a pus vin bisericesc fusherit de la tatal fetelor popii de la Buzau precum si calvados de Plostina homemade by tata, la zapada de mai saptamanile trecute

– mama nu a pus paste lungi si colorate ci scurte, albe si spiralate

– peshtii nu au fost dorade ci somoni

– branza de capra s-a sarit, capra sarise casa asa ca au ramas neste ardei copti cubuletze (sau julienne, nu stiu, doar stiti ca sunt o gospodina ratata)

– cel mai nashpa a fost cu migdalele, de sfaramat, ca sunt tari nene, asa ca ar trebui sa iau cado pentru chef un mojar de pisat mieji

PS

De unde se vede treaba ca de la intamplarea asta mi s-a deschis mintea (si blogul) subit asa ca nu intamplu io intamplarile intamplatoare ci ele ma intampla pe mine, oricat de mult as ratziona io, uneori, ca sanchi

5 comentarii leave one →
  1. 11 Noiembrie 2009 22:11

    Hopaaaa! Parca si simt cum miroase, pfui, iar mi s-a facut foame. Nici nu-mi place brânza de capra, na!

  2. 12 Noiembrie 2009 08:39

    tot mama saraca sa iasa si cu pestele cu rom… 🙂

  3. 12 Noiembrie 2009 09:31

    p.s.: a vrut cu mac sau cu susan?!

  4. vera permalink
    12 Noiembrie 2009 22:59

    Bine, m-am rusinat ca nu ti-am gatit nebunia aia pe care o cereai, dar nu pentru ca nu am vrut imbratzishare de la dta, ci din lene, primarily. Si ar mai fi vreo doo-trei motive.
    Dar sint foarte mutumita ca ai revenit la sentimente mai bune, dupa multele ore petrecute in laborator. Cu experimentele dtale antisociale.
    Hai s’ traieshti!

  5. madelin permalink*
    15 Noiembrie 2009 13:15

    Dane, nici mie. Dar e ca madlena, nus de ce.

    Mosu, mama a raspuns ca in Teodoreanu (pe mess, hihi): si-o tzuica s-un rachiu. Asa ca am luat si-si, din peatza Romana. Iar pizza am facut io, acu’ am pus telefonul sa sune ca sa nu uit de ea in cuptor, la o adica. Si ceai, de scortzisoara si ghimbir. Si cafea. Si bere. Am ramas datoare cu imbratzisarea. Aiiiiiiiiii, de inghetzata am uitatara…

    Vera, experimentele o sa continue. Stay tunned, eshti de-a casei doar. Chiar ca antisociale, mai bine de atat nu se puteau defini.

Lasă un răspuns

