Skip to content

Mici intamplari

15 November 2009

Lucrare scrisa la Civica, clasa a 3-a.

Intrebari:

1) Starea normala a unui organism sanatos se numeste:

a) sanatate

b) normalitate

c) bunastare

2) Persoanele cu infirmitati din jurul nostru trebuie tratate cu:

a) multa afectiune si rabdare

b) indiferenta, doar sunt problemele lor

c) mult interes si compasiune

3) Oamenii din toata lumea se aseamana prin:

a) sentimentele si preocuparile lor

b) culoarea pielii, religia si tara

c) drepturile pe care le au

Io am raspuns 1 b);  2 nu stiu, depinde de ce vor ei ; 3 sanchi la toate. Ia ziceti raspunsul corect si poorma va zic ce a raspuns Miru (tip: ea a loat FB). Dupa aia ma-npusc. La naturale a invatzat despre sublimare. Iar la mate a terminat inmultirile, vorba vine.

***

Mihu a dansat salsa si vals foarte bine. La Michael Jackson si orientala a improvizat. La rock a fost pe langa. Acu se duce la cursuri. Si vrea si la street dance. Alina (aproape toate iubirile simpatiile iubirile lui incep cu litera A) a fost o draguta, imbracata in roz si apoi auriu (Mih a refuzat sa poarte cravate in aceleasi culori, si-a luat una galbena cu trifoaie verzi). Mister Congeniality, proudly speaking.

In alta ordine de idei a inceput sa vie acasa in cate o zi mirosind a fum de tzigara si bere, asa cum imi prorocea de mult cineva (cred ca A., oare ce o mai fi facand dumnealui?). Dap. Si a si plecat afara in papuci, dupa ce l-am certat.

***

Cotoiul e bine mersi, in toata casa asta nebuneasca, mersi de intrebare. Am facut un colaj then-and-now:

Monalisa Monalisul

Mic Mare

***

Joke of the day:

” Sa nu mă laşi niciodată să stau într-o stare vegetativă, să fiu dependent de nişte maşini şi alimentat cu lichide. Dacă o să fiu vreodată într-o astfel de stare, te rog să debranşezi toate aparatele care mă ţin în viaţă. Şi atunci ea s-a ridicat, a închis televizorul şi calculatorul şi mi-a aruncat berea la chiuvetă”

***

Stiinta si tehnica:

S-au inventat norii asperatus si apa pe luna.

Si baloanele de sapun inghetate.

Stiati cum cade o picatura de apa in apa?

***

Afara aproape ca e toamna di tat.

IMG_3838 IMG_3834

PS

Io?

Sa zicem bine.

Vreau sa ma duc de revelion sa ma dau cu sania sub luna. Si sa beau vin fiert. Si sa cumpar case de turta dulce. Si sa-mi incalzesc mainile la o soba cu lemne de pin.

Vreau sa-mi termin 2010 resolution list pana pe 15 dec ca sa fac planul. Cea mai noua topica (sic!) de pe lista e carnetul de soferi. Heh (copirait Pinocchio, de la Zaza, de la Dumnealui cred).

Vreau sa raspund la un interviu pentru hotcity, am primit intrebarile. Pe urma creca trimit invitatii la 35 de friends.

Announcing the end of this blog, and the beginning  of a new one? Am deschis o gradina cu scrisori neterminate.

Si vreau sa-mi cumpar o palarie fericita.

Cam atat.

7 Comments leave one →
  1. 15 November 2009 12:17

    Pisoiul tau e leit Bijou al meu! 🙂 Fooooarte dragalas!

  2. 15 November 2009 19:50

    Cum îl cheamă pe cotoiul ăsta care seamană leit şi cu mine? 😀 Îi trimit salutări motăneşti! 🙂

  3. madelin permalink*
    15 November 2009 20:43

    Salutari cordiale verilor Bijou (as in bracelet?) si Grish (as in grish cu lapte?)
    Lore, Vero, bine ati venit in vizita!
    Cu numele e o poveste.
    Cand era mic ne-am dus la vet si asistenta ne-a spus ca e o ea. Am numit-o (pana si in carnetul de sanatate) Monalisa. Dupa vreo luna ne-am dus iar la vet. Acuma asistenta se razgandise. Cica era un el. Asa ca i-am zis Monalisu. Dupa ce l-am castrat i s-a mai spus, un pic la misto, Monalipsu. Dar iel nu s-a suparat 🙂
    Straniu, uneori raspunde si la numele de Costel.

  4. 16 November 2009 00:00

    Raspunsuri: 1a), 2a), 3a). Ce trebuia raspuns pentru FB??

    Pisoiul e tare dragalas, e leit Tasha mea. Monalipsu suna bine 😀

  5. 17 November 2009 06:47

    pot eu să îţi croşetez o pălărie fericită, dar adaptăm cu o pereche de căşti normale, ce spui?!
    am răspuns 1-ce, 2-ce, 3-ce…adică ccc…am si io o colecţie de toamnă; poate o mai punem de-o expo.

  6. madelin permalink*
    17 November 2009 21:46

    Xelomon, bine ai venit.
    1a, 2a, 3c
    O salutam cordial si pe Tasha, mai ales ca e o lady, mmmmeow!

    Draga mea Almanahe, croseteaza-mi, adaptam, fac orice pentru ca sa zambesc, chiar si tamp, asa…
    Hai ca punem si de o colectie de toamna, mintenash!

  7. 18 November 2009 09:25

    🙂 ii transmit salutarile Tashei!
    3c) ar fi prea frumos sa fie adevarat. Pana cand or avea toti aceleasi drepturi, eu zic ca au sentimente…

Leave a Reply

