Skip to content

Breaking news

4 Decembrie 2009

Miru

E oficial. De saptamana trecuta si-a deschis jurnal virtual (ca sa nu zic blog). Pe Clopotzel. Nu se divulga lincul fara acordul impricinatei.

Apoi a desenat nu o oaie ci o masina pentru concursul Ford. A avut ca ajutor un aparat de contururi.

Autoturismare pianissimo

Si a mai scris o lista memorabila pentru Mos Craciun charity (asa a fost tema la scoala), din care spicuiesc: „Vreau sa-mi aduci o cutie cu bunatate pentru a nu ma mai certa cu fratele meu”

Ne uitam fix la emisiunea cu dansuri. E prezentata o fetita frumusica foc, isteatza, si care traieste la limita saraciei, cu o mama care matura strazile noaptea si cu inca doi frati mici. Tatal este inchis pentru ca a taiat niste lemne din padure. Miruna, ritos: „ce sa spun! pe el l-au dus la inchisoare dar la aia care au furat toate lemnele din curtea bisericii de la Cernavoda nu le-a facut nimic!” (nota mea: are dreptate, pe undeva. Si nu-mi imaginam cate mai tine minte din anii aia de demult).

Mihu

A luat 96 de puncte din 100 (the best in liceu) la olimpiada la engleza.

Mi-a cerut sa ceteasca Saramango „Eseu pentru orbire”.

I-a placut Eliade dar nu si Cartarescu desi a scris bine la teza la romana despre REM.

Imi explica chestii foarte complicate intr-un fel foarte simplu.

De vreo doo saptamani se duce la cursuri de dans.

Fratelo

A aparut pe iutub 🙂

Io?

Eu am primit o dedicatzie de la Viorica, multumesc frumos. Si duc leapsa mai departe cu o dedicatie pentru toata lumea, cu mentiunea speciala: da, are trebui sa ne amintim mai des ca nu traim decat o data. No replay, no special effects. Side effects?

Ah, si inca ceva.

O sa plec candva curand la Londra. Any tips & tricks? Ponturi? De vazut, de vizitat, de plimbat, de neratat, de mancat si de baut, de cumparat, de orice. Daca stiti, dati cu un sfat si pe aici, rogu-va. Io vreau sa ma dau in roata, asta e clar. Oare pot sa platesc in euro?

4 comentarii leave one →
  1. vera permalink
    5 Decembrie 2009 01:52

    Sa te duci sa sezi pe o bancutza cu tablitza de arama, cu numele persoanei in amintirea careia s-a instalat acea banca, in KEW GARDENS. Incearca sa mergi dupamasa, cu jumatate de ora inainte de ora inchiderii si nu pleca cind pleaca lumea. Ramii in parcul gol si plimba-te: o sa ai tot acel paradis numai pentru tine.
    Iti mai spun miine, ca am uitat numele si nu am timp sa caut acum, e aproape 2 AM si ma duc sa dorm.
    Felicitari pentru puradei, sint tari amindoi.

  2. madelin permalink*
    5 Decembrie 2009 18:27

    Vera, foarte multumesc. Dar oare n-o fi intuneric la ora stingerii? Nu de alta, da’ io ma ratacesc si pe lumina, si in cartierul meu. (semneaza: mama de puradei tari :-))

  3. 7 Decembrie 2009 16:33

    vreau si io o cutie de-aia cum vrea Miruna.

  4. 11 Decembrie 2009 18:16

    Uită de euro, in London Town. 🙂

Lasă un răspuns

