Skip to content

Iubirea e un lucru foarte mare

9 Ianuarie 2010

(asta e un post pe care l-as fi scris ieri, daca n-as fi dormit de la sase seara pana la opt dimineata, cu o scurta pauza de cina si Baileys pe la miezul noptii)

Actiunea se petrece in trenul meu de navetista, pe la 4 jumate. Tocmai ce ne-a compostat abonamentele un nash jovial, care ne-a urat lamultiani si calatorie placuta (bineinteles ca e singurul nash pe 3 ture si rotatie lunara completa care face asta, iar io am fost singura persoana din tren care i-a raspuns).

Personagii: eu si o carte (si o sacosa oranj, si o geanta neagra, si neste manusi cu degete, dar astea sunt amanunte)

Si tocmai ce-mi trece prin cap acest gand independent: sa iubesti grav.

Si imediat dupa, gasesc in cartea lui Petru Popescu acest fragment:

„Undeva, am un frate geaman, in spatiu… undeva, am acum si o sora, in spatiu… salvati de la viata, amandoi… in timp ce eu, aici pe planeta lipsei de iubire, sunt inca viu…”

No comments yet

Lasă un răspuns

