Skip to content

Self-portrait

15 Ianuarie 2010

Cred ca as fi o buna actritza pentru ca, dupa ce ma dezbrac de toate mastile, ceea ce ramane, subtire ca o parere de fum, poate fi imbracat cu cate o personalitate de mai mare culoarea.

Sunt un miez.

4 comentarii leave one →
  1. 16 Ianuarie 2010 10:18

    🙂

  2. 16 Ianuarie 2010 23:01

    şi la mine o să scrie „comentariu prin…almanahe”; tocmai de-asta o să trec şi eu prin comentariu şi zic doar atât: eu sunt (o) coajă…deh, fiindcă eu sunt actriţă. 🙂

  3. madelin permalink*
    19 Ianuarie 2010 10:15

    Ieri, la decernarea Golden Globe, Meryl Streep a spus ca a dat viata atator femei extraordinare incat a ajuns si ea sa fie confundata cu una. Cand de fapt ea e doar un vas care se umple. Mi-am amintit de ce ai scris tu aici 🙂

  4. 19 Ianuarie 2010 14:52

    o,da…pietre, nisip şi un picuţ de apă, (de)plinătatea eu-lui ca un borcan.

Lasă un răspuns

