Skip to content

Tommorow is another day

15 Ianuarie 2010

Io nu am cont personal pe multe retzele de socializare (mi l-am sters si p’ala de pe colegi.ro, urmeaza flixter). Nici pe lastefem. Nici pe flickr. Nici pe platforme de microblogging. Nici pe. Am decat bloguri (sic!).

„Dar in schimb” (e bine, Tapiru’?) astazi am fost in „the

mood” (am scris 13 posturi scurte si foarte scurte).

Maine despre ce crede Madelin ca sunt blogurile.

2 comentarii leave one →
  1. 16 Ianuarie 2010 08:30

    @madelin: frumos grafic. Eu n-am înțeles nimic. Îmi amintește de ceva cu gălbenuș de ou, separat de albuș. Albușul trebuie bătut spumă. Cercul ăla galben e gălbenuș de ou de găină de oraș. Ăla roșu e gălbenuș de ou de găină de țară. Ăla albastru… hm… uite Gheorghe-mi suflă că ar putea fi gălbenuș ( mă rog, albăstruș) de ou de Alien. Iar s-a uitat ăsta la filme SF…

  2. madelin permalink*
    16 Ianuarie 2010 08:59

    Tanti Jeni, e criptat, cam ca majoritatea retzetelor culinare pentru mine, na! Astia joaca dur cu totii… 🙂
    Albastrus de ou suna genial!

Lasă un răspuns

