Skip to content

Soare-Rasare

21 January 2010

Despre Japonia ne povesteste multe Misaki. Tot despre tzara ciresilor infloriti (veche nostagie de calatorire de-a mea) ar putea sa-mi povesteasca si cumnata Toshiko, ca doara e din Tokio, dar ma tem ca nu prea au fost prilejuri. Ca sa nu mai zic ca Misaki scrie in romaneste, asa ca inteleg tot. Demult, demult, adica anul trecut, eheeeei, am participat la un concurs de castigat cadouri, cetit pe blogul ei. Si am si castigat.

Astazi am primit cadoul la birou, intr-o zi care nu se hotarase intre iritare, stare de rau fiziologic, bad mood si oarece tristesse. A fost haioasa faza cu portarul urcat la mine in biro, la etajul 1, si punandu-ma sa semnez in registru, la “intrari”, cum ca am primit foarte oficial un plic de la “Misaki” (iegzact asa a scris el acolo in registru). Apoi mistoul facut de colegii de camera de la biro care m-au intrebat cum primesc io “atentii” asa, pe fatza.

Am primit in dar o oglinda-oglinjoara (Miru s-a uitat in ea si a zis “mama, uite, sunt trei Miru, astea doo si io”) si un plasture de incalzit pentru care am primit indicatii detaliate. Plasturele o sa-mi foloseasca in weekend ca se anunta minus 25 Celsius.

Am poza, ce credeati!

Misaki, domo arigato!

5 Comments leave one →
  1. 21 January 2010 21:55

    Nu mai apuc sa te urmaresc, esti foarte rapida Madi! Ti-am spus la Multi Ani? Ti-am spus, cred io, da’ mai stii?

  2. madelin permalink*
    22 January 2010 08:03

    Dan, mi-ai spus si am si multumit. Da’ nu stiu cat de in urma esti: la Anul Nou sau la ziua mea? 🙂

  3. 22 January 2010 10:26

    cel mai mult si cel mai mult imi place saculetul care se asorteaza cu oglinda

  4. 22 January 2010 13:19

    cumnata vrea şi ea blog, şi poate că vrea bilingual.. pun io o pilă…

  5. madelin permalink*
    22 January 2010 17:38

    Tapire, pune! Hai, ca Miru deja are blog! Iar io fo 3.

Leave a Reply

