Skip to content

Not exactly in the mood

3 February 2010

Mai intai am vazut-o pe Camille Claudel (fermecator interpretata de Isabelle Adjani) distrugandu-si statuile cu un mai, in atelierul ei, cel in care Sena-si facuse culcush.

Apoi, din intamplare, un videoclip pe un posttevedemuzica (situat cam departe pe telecomanda mea, dar de-o vreme-ncoace auditez (sic!) muzici de radioteve deoarece si pentru ca mi-a crapat placa de sunet la playlistul din comp). Era Billie Myers spargand vaze, rupand in bucati pernele (intotdeauna am visat in secret sa ma umplu si eu asa de fulgi, odata ca niciodata), spargand baloane cu unghiile, trantind cu sete chitara de totzi peretzii.

Healing by destroying? or beauty is in the ear of the beholder?

Eu sunt in stare(a), deocamdata, sa mananc nectarine cu clementine.

One Comment leave one →
  1. 4 February 2010 09:41

    Billie Myers este fix pe sufletul meu, iar melodia asta mi-a placut de cand a aparut ea prima data si eu eram tanara-naiva-visatoare (adica, fix ca si acuma) si ma unge pe suflet de fiecare data cand o ascult.
    Si da, pe vremea aceea aveam furii care se calmau in sunet de chestii (farfurii, borcane, cani, geamuri, mai ales borcane) sparte. Intre timp am imbatranit si nu mai am furii deci, pe cale de consecinta, nu mai sparg nimic, dar imi amintesc cumva cu drag zgomotul cioburilor imprastiate pe mozaic si de linistea de dupa….

Leave a Reply

