Skip to content

5 anticulinare

9 Februarie 2010

Pentru ca taman ce am mancat la biro (daaa, am razbit prin nametzi, ca ieri am chiulit sh-am stat acas’): entree (salata de vinete), si ciorbitza de rasol, si cartofi copti cu branza, si ciocolata, si acuma nustiu ce sa fac cu burta-toba, mi-am adus aminte de niste nesuferite:

1) oulochi sau fert, cand albusul nu s-a inchegat di tat

2) pielitzele de rosie din ciorba sau din tocana

3) caimacul de lapte (bleah!)

4) cleioseala de la ghebe ori bame

5) crema aia inchegata de la tort diplomat

Bonus:
Spanacul (iak!)

4 comentarii leave one →
  1. Florin permalink
    9 Februarie 2010 13:49

    i like spinach, doar sa nu fie cu usturoi ca altfel e bleah

  2. 9 Februarie 2010 14:09

    lapte de pasăre, ceva mai dubios nu există (mai ales ca nume). cu toate că parcă era bun.

  3. 9 Februarie 2010 15:46

    subscriu la toate si la bonus,mai putin la pct 5.
    Hmmm…humus????Yak!

  4. 9 Februarie 2010 16:08

    try nattō. io am incercat si am supravietuit, dar…
    japonejii jura ca de aia sunt ei cei mai longevivi

Lasă un răspuns

