Skip to content

Anunt la Mica Publicitate

22 Februarie 2010

Deci mi-am pierdut toti nasturii.

Din doo una: ori noaptea se casca, in cutia mea de pasmanterie, o gaura neagra care are predilectie pentru nasturi roz si mov ori pe toti nasturii mei i-a rapit, pe furis, Mafia nasturilor de maneca si de guler.

8 comentarii leave one →
  1. vera permalink
    23 Februarie 2010 02:14

    mada – dar surorile si fratziorii de ciorapi nu dispar la fel? Nu vine la spalat numai un ciorapel sau o shoseta, fara fratzior sau surora? Unde e celalalt? Ma intreb de ani si ani. Cum se petrec aceste miracole casnice?
    Vad ca esti intr-o dispozitzie de inceput de primavara interogativ si ii pui si pe altzii in acelashi state of mind; evergreen inca se intreaba daca omul ala a riscat the blow job la ruleta ruseasca, mie mi-ai resuscitat chestiunea ciorapilor (e drept, ma si bucur ca nu am problemele tale cu nasturii, caci am renuntzat de mult sa mai cos. Ce se deshira, descoase, ishi pierde nasturii, ramine intr-o zona gris, ignorat si nepurtat si, la un moment dat, aruncat, reciclat).

    Cum stai cu franceza?

  2. 23 Februarie 2010 08:57

    Nasturii pleaca, si ei, in tarile calde. Mai raman doar cei imbracati.
    Vera: sa stii ca masinile de spalat se hranesc cu sosete. Asta e. N-ai ce face. Cumperi mai multi de acelasi fel ca sa ii poti face perechi pe cei desperecheati.

  3. vera permalink
    23 Februarie 2010 11:14

    Maria – imi pare rau, nu s-a intzeles bine, nu am spus eu CLAR. La mashina VINE numai 1 exemplar, ceea ce nu ma lasa sa sper ca mashina ii maninca, ar fi simplu asha. Dar jumatatea cuplului ciorapesc dispare intre momentul cind pleaca de pe piciorul omului si momentul in care trebuie sa intre in mashina.
    Da, si eu cumpar citeva perechi identice, mai intotdeauna, ca e singura solutzie. Dar asta tot nu lamureshte misterul.

    • 23 Februarie 2010 12:08

      Atunci, Vera, ai de a face cu Monstrul Ciorapilor, el se cuibareste de obicei in cosul de rufe (dar nu este o regula, eu l-am simtit si sub pat) si mananca sosete, manusi, batiste. Nu se cunosc remedii.

  4. madelin permalink*
    23 Februarie 2010 13:04

    Sunt intr-o dispozitie tare primavarateca, dreptu-i, mai ales dupa soarele din uichendul acesta!!!
    („tu esti dependenta de soare”, mi-a zis pana si seful meu, excedat de lalaielile mele matinale in zile insorite).

    Bine ca nu ma intrebi cum stau cu slabitul, hihihihi… Cu franceza stau in expectativa :-). Bine ca mi-ai amintit, sa fac un plan de bataie.

  5. vera permalink
    23 Februarie 2010 13:53

    Maria – am dat o raita in casutza ta si mi-a placut mult.

    mada – bine, conitza, atunci, daca nasturii au plecat, iaca aici – pentru activitatzi tangentziale, in timp ce-tzi repetzi verbele neregulate la perfectul simplu si le plus-que-parfait:
    http://www.gutenberg.org/files/12642/12642-h/12642-h.htm#2_COVER_FOR_CAKE-BASKET_NETTING
    Sa dai scroll, sa vezi diversele modele plus poze.

  6. 23 Februarie 2010 18:16

    as usual, Santana has the answer, si pentru ciorapi si pentru nasturi:
    ….
    Hey now, all you children
    Leave your lights on, you better leave your lights on

    Because there’s a monster living under my bed
    Whispering in my ear
    (and eating my socks, too)
    ….

Trackbacks

  1. Marți « Gabriela Savitsky

Lasă un răspuns

