Skip to content

Replici conjugale

25 Februarie 2010

„M-ajuti si pe mine putin la bucatarie? Poti sa razi cascavalul asta.”

„De ce, esti in criza de timp?”

„Nu, dar azi n-am chef de ras.”

***

„Facem un traseu Harry Potter la Londra?”

„Pai pe unde e?”

„Stai sa-tz trimet un linc, ca sa vezi ce am io in cap (numa’ gargauni, mie-mi zici!)”

***

„Nu mai fosni asa cu papucul pe covor, zic eu in timp ce el incearca sa adune cu muchia papucului ghemotoacele de puf si blana de cotoi de pe covor, ma zgarii pe nervi!”

„Ai nervi?”

„Nu, dar ma zgarii pe ei.”

2 comentarii leave one →
  1. 25 Februarie 2010 16:48

    ha,ha,ha ce ma bucur c-am dat peste tine ..!
    te mai calc !

  2. madelin permalink*
    26 Februarie 2010 11:54

    Hihihi, bine ai dat peste mine, Ema!

Lasă un răspuns

