Skip to content

Dubla aniversare de azi. Marea Petrecere

28 February 2010

“Ce baiat mare si frumos ai”! exclama toata lumea care ne intalneste.

Pai da, a cam trecut vremea cand era mic si frumos. Si numai al meu…

Ca atuncea, la aproape 5 luni:

In aceeasi zi, desi declarata in actele oficiale pe 4 martie (aniversarea din anul cu Cutremurul cel Mare a devenit poveste din albumul de familie) este nascuta bunica mea, bunica noastra. 8 nepoti, deocamdata 3 stranepoti (baiatul ei cel mic, unchiul meu, parintele din “buzoiencele popii” a declarat ca gata, vrea si el nepoti).

O viata de povestit intr-o carte.

Cea mai delicata si mai admirabila persoana pe care am intalnit-o in viata mea, cat am trait-o pana acush.

Petrecerea cea mare a fost ieri.

Cel mai in varsta invitat: sora ei, Tona, cu 4 ani mai mare (amandoua sunt zdravene la trup, atata cat se poate, dar, mai ales, zdravene si agere la minte, mai ceva ca noi, tineretul). Cel mai tanar invitat: stranepotul Max, de 1 an si 8 luni. Au lipsit motivat Tapirul (a carui vacantza incepe spre sfarsitul lunii) si Francie (ocupata cu interviuri pentru pasaport si prelungire de rezidenta in Romania).

Petrecerea: surpriza.

Emotii, lacrimi tinute cu greu in frau, veselie, rasete-hohote sau doar zambete, voie buna, iar emotzii, lalele de toate culorile, Luigi Ionescu (“preferatul lui bunica”, il declaram eu, cand aveam 4-5 ani) cantand tot despre lalele, tangouri, Gica Petrescu, dansuri, si iar rasete, si imbratisari, si emotii…

Cel mai miscator moment: cand bunica, o gospodina neintrecuta, nu a putut taia tortul spunand ca nu se pricepe cum.

Cel mai haios moment: cand verisoara Thea i-a zis: “buni, cand o sa implinesti mata 100 de ani o sa fie tortul mai scump, ca o sa fie cu 3 cifre”.

Si da, norocul meu e neasemuit. Si pentru aceste noroace, in forma de copii frumosi, si bunici frumoase, si familie deosebita, merita veatza asta traita si bucurata aici, pe Pamant.

PS

O poza cu amandoi sarbatoritzii, care mi-e tare draga, de demult..

Si inca una, de acum:

8 Comments leave one →
  1. 28 February 2010 20:57

    Sanatate si fericire amandurora!
    Mmm… am fost pe aproape dar am ratat la mustata… 🙂

  2. Suzi permalink
    28 February 2010 21:44

    La multi ani! 🙂

  3. madelin permalink*
    1 March 2010 10:40

    Mosu, ai mustatza? 🙂 Multumesc pentru urari.

    Suzi, bine ai venit si multumesc de asemenea.

  4. mosu permalink
    1 March 2010 11:42

    Am, da o tin si p-asta in cutia cu nimicuri. 😉
    Sa ai o primavara minunata Madelinule si bucurii multe ca aceasta…

  5. 1 March 2010 13:34

    La multi ani !* martisoarelor * tale 🙂
    bucurie dubla !

  6. nuclearrr permalink
    2 March 2010 07:11

    Viata lunga, sau si mai bine
    fericirea de a fi acum impreuna!

  7. 5 March 2010 00:00

    sa va traiasca!
    cu drag

  8. madelin permalink*
    11 March 2010 22:47

    Multumesc cu drag, nuclearr si degetica!

Leave a Reply

