Skip to content

Dileme existentzioase

2 March 2010

Cum suna mai vibrant?

“Sunt oameni care nu merită să fie uitaţi” (apud Vlad)

sau

“Sunt oameni care merita sa nu fie uitati”

PS

La Gara de Nord, cum urci cu scarile rulate fix catre caile ferate, pe mana stanga, e un “Fast-food. Specific romanesc”. Trec in fiecare zi pe langa el (n-am tupeu sa fac poze ca se invartesc aurolacii pe acolosha) si ma intreb constant: oare or servi sarmale rulate la viteza 33 pe minut sau mici gata mestecatzi?

6 Comments leave one →
  1. vera permalink
    2 March 2010 19:45

    mada – nu poci sa crez ca ai un diferend cu Stroescul pe aceasta tema. Nu stiu de ce intrebi; ambele variante sint corecte, e doar o oarecare nuantza intre ele.
    Nu am intzeles nimic cu Gara de Nord, nu stiu ce inseamna ‘nu am tupeu sa fac poze’, banuiesc ca e un barbarism pentru ‘nu am curaj sa fac poze’. Dar chiar si asha, de ce nu ai face poze? Ce itzi fac tzie aurolacii, vai de capul lor de amaritzi? oricum, eu zic sa bagi macar capul inauntru, sa vezi ce-i ala fastfood romanesc si sa ne spui si noo.

  2. vera permalink
    2 March 2010 19:56

    Ah, scuze, acum am vazut ca intrebarea e: cum e MAI VIBRANT?
    Stroescul are dreptate, varianta lui e mai vibranta.

  3. madelin permalink*
    2 March 2010 20:13

    Hihi, nu am nici un diferend cu Stroescul (pe tema asta :-)), doar m-am inshpirat de la iel.

    Amaratzi, neamaratzi, io nu am coraj sa fac poze. Darmite sa mai bag si capul inauntru.
    (de fapt corajul ca-corajul, dar timp, timp, de unde?)

  4. 2 March 2010 20:16

    Groaznic de offtopic:
    tu, doamna, ce-ti veni sa pui feed partial la blog??? Printre putinele site-uri ce pot fi deschise la munca e google reader, de unde te lecturam pe furis cand era sefu’ in pauza de masa. Vezi prin settings pe-acolo cum rezolvi problema, rogu-te. Ofer la schimb un ghiocel virtual 🙂
    Multam fain!

    Ontopic: si mie mi se pare mai puternica prima varianta. Zic si io.

  5. 2 March 2010 22:13

    In prima varianta ma gândesc mai degraba la un ticalos. Nu merita “nici macar” sa-l uiti, ci sa-l tii minte ca sa-l înjuri în fiecare zi. Da’ oare merita sa nu merite sa-l uiti? Nici ticalosii nu mai sunt ce erau odata…

  6. madelin permalink*
    3 March 2010 23:21

    Ciupercutza, sper ca am rezolvat.

    Dan, si io la fel. “nu” si “merita” sunt prea aproape in prima fraza.

Leave a Reply

