Skip to content

5 detestari

3 March 2010

Detest sa stau cu halatul de baie pe mine dupa ce fac baie.

Detest sa fac bagaje. Pfui.

Detest sa curatz ghete murdare de noroi si sa le mai fac si cu crema pe deasupra.

Detest sa fiu bagata-n seama de cine nu vreau io si sa nu fiu bagata in seama de cine vreau io.

(le) Detest sa fiu intrerupta in timp ce scriu (fie si daca ma intrerup propriile nevoi fiziologice).

Creca acuma sunt in stare(a) sa mananc cincizecisisapte bomboane cu crema de ciocolata.

8 Comments leave one →
  1. 4 March 2010 14:04

    Si ce faci cu halatul, te vad copiii aia! Sau te-mbraci de oras?

    Asta înseamna ca tu le faci (bagajele). Si eu detext chestia asta tocmai pentru ca le fac dintotdeauna. Pe urma cântareste-le, mai scoate, mai pune dincolo, mai lasi acasa (ce? ca toate-s indispensabile) si uite asa plec gata nervos!

  2. 4 March 2010 15:26

    Sper că nu sunt eu în capul listei negre. Dacă-i așa, îmi cer scuze și nu mă mai amestec printre ustensilele tale.

  3. 4 March 2010 19:54

    sau o cutie de ciocolata de casa. mmm.

  4. 5 March 2010 13:39

    poftă bună !

  5. 5 March 2010 19:29

    hai în ielveţia şi te duc la magazinu’ de bomboanedeciocolatăşidecaremaivreitu

  6. 9 March 2010 00:34

    Eu detest:
    – mormanul de vase murdare adunate de dupa ce gatesc( sa gatesc imi place:D)
    – detest sa vad ca mi-au scapt locuri unde nu am dat cu aspriatorul, dupa ce am strans totul..
    -detest sa curat peste:D
    -“Detest sa fiu bagata-n seama de cine nu vreau io si sa nu fiu bagata in seama de cine vreau io.” mare adevar si ce des se intampla:-<

    Noi sa fim sanatoase!:)

  7. madelin permalink*
    11 March 2010 12:28

    Dan, ma imbrac repede in pijamale 🙂
    Bagajele nu le indes eu in geamantane (asta ar mai lipsi), doar le selectez si aduc la mana, folosind vreo trei liste diferite.

    Gabriela, remarca mea e valabila pentru IRL. Pe blog, am mai spus asta si inainte, ma bucura orice relationare (mai putin cererile de schimb de lincuri sau reclamele, heh).

    Raluca, mie imi place sa spal vase (si sa calc rufe), ma relaxeaza. Nici curatzatul de peshte nu ma deranjeaza prea mult, doar solzii de dupa, raspanditi pe gresie si faiantza 🙂

    @all
    Ciocolata ruleaza!

Trackbacks

  1. De 8 Martie « Ioan Usca

Leave a Reply

