Skip to content

Lines

11 Martie 2010

2 tineri, pe peron:

„Ce-ati facut azi la betoane?”

„Pai ne-a predat profu’ diagrame”

***

1 tanar, in trenul de 16.00, scotand un sendvis:

„Ma scuzati ca mananc in fatza dvs, dar e prima masa pe ziua de azi” (in aceasta tara, in care nimenea nu-sh cere scuze vrodata)

PS

Azi am fert macinici (io am cumparat macinicii si am ras lamaia, mama mi-a adus nuca rasa si scortzisoara, zaharul a fost din provizii. Colega Irene imi cumparase deja la pranz un mucenic moldovenesc cu miere si nuca)

Deci Macinici fericitzi! (sau o veni Craciunul? ca zapada e cat gardul)

One Comment leave one →
  1. 12 Martie 2010 20:07

    ce-mi plac mie dialogurile pe care le ai sau le inregistrezi tu:*

Lasă un răspuns

