Skip to content

Mamaaaa, tataaaa, am aparut la gazeta!

15 Martie 2010

Si nu orice gazeta.

Ta-daaaaaaaaaaaaaaa!

Dilema Veche.

Click aici! (haaa, pacat ca n-am apucat DilemaVeche nr.316, 4-10 martie 2010, ca sa-l arat bunicii, a aparutara exact in saptamana plecarii englezesti)

PS

Si Vera!

PPS

Mi-amintii cum cetesc io la Plostina numere vechi cu anii, „dileme” pe care le duc mama si tata acolo…

11 comentarii leave one →
  1. vera permalink
    15 Martie 2010 22:50

    mada – tzi dau io o copie pe hirtie, sa i-o aretzi lu bunica. Ca nu se poate asha ceva, bunica sa nu vada.
    Ne intzelegem pe mail, ok?

  2. 15 Martie 2010 23:27

    minunat, in rubrica la cosasu, ma bucur imens.

  3. 16 Martie 2010 09:48

    Haaa, felicitări! De altfel, câţi alchimişti ai fericirilor mărunte (pleonasm?) ca tine mai există?

    Probabil că nici dumnealui nu ştie, dar îl cunosc pe domnul Radu Cosaşu. Eram copil şi mă jucam în curte când venea regulat să joace bridge la vecinul meu D.B. Frate, ce s-a golit mahalaua de atunci. D.B. are optzeci de ani, şi în jurul curţii sunt doar blocuri de birouri. Şi ograda ţiganilor, vis-a-vis, da, ea nu moare.

  4. madelin permalink*
    16 Martie 2010 10:39

    Vera, ar fi extraordinar, zau! Astept tragere de maneca pe email.

    Degetica, si eu sunt fan, de multisor.

    Vlad, multumesc.
    PS
    Chiar az de dimineata, pasind pe Stefancelmare spre serviciu, ma gandeam apropos de discutia (noastra) din mahalaua ta: e curios cum te sparie propria-ti anonimitate insa eziti sa sufli nisipul strans in urmele altora si ii lasi asa, nepovestitzi…

  5. ddunia permalink
    16 Martie 2010 15:28

    Felicitari, felicitari! 🙂

  6. 16 Martie 2010 18:48

    Felicitări!
    Cel mai mult mi-a plăcut cea cu dansatul pe scaunul de la calculator, cea cu magnoliile de după gardul de fier forjat şi cea cu „terminatul de visat”. De fapt, mi-au plăcut toate răăspunsurile tale – conţin inocenţă. Eşti un om fericit.

  7. madelin permalink*
    17 Martie 2010 08:36

    Ddunia, multumesc, multumesc 🙂

    Gabriela, ai dreptate, sunt un om fericit ca pot vedea-mirosi-simti-trai lucruri marunte dar esentiale. Cu intelepciunea adusa de varsta am realizat ca: si daca te bucuri de ceea ce ti se ofera, si daca te lamentezi de ceea nu ti se ofera, timpul implacabil trece la fel, asa ca de ce m-as (si) stresa, in timpul asta?

  8. 18 Martie 2010 04:01

    s-asa am rezolvat *dilema*…bravo gospodino !
    musai s-o arati bunicii !
    xoxoxoj

  9. 18 Martie 2010 09:21

    ce mult imi place lista!!! si felicitări pentru selecţie 🙂

  10. 19 Martie 2010 17:51

    Felicitari!
    Radu Cosasu are gusturi bune! 🙂

  11. 23 Martie 2010 09:38

    Te-am citit şi eu in Dilema, meritai, zău aşa, nici să stau în cap şi n-aş fi în stare să gasesc ataâtea frumuseţi care să mă bucure. Felicitări!

Lasă un răspuns

