Skip to content

Dedicatzii de la Londra

17 March 2010

Pentru toate mamicile de copii, care-mi cetesc blogul

Pentru Vera, un parc aproape imprimavarat

Pentru Zaza, calatoarea rasariteana si apuseana

Pentru RaduG (aka radio33) si a sa Cristina

Pentru Vlad Stroescu, o lebada dar nu pe ape (editat)

Pentru domnul B.de Comp.

Pentru Mosu, povestitorul cu rotocoale in barba

Pentru Nusitatu, narcise, nene

Pentru Tapirul, hic sunt tapiri… dragones, umblam sa zic

Pentru Gavagai, parasit de gagici si totusi hai iubit

Pentru Pinocchio, un verisor?

Pentru voi toti, cu drag

22 Comments leave one →
  1. 17 March 2010 22:10

    multumim dededicatii…
    si la tot mai multe londre!

  2. gavagai permalink
    17 March 2010 22:46

    hai sarumanaaaaaa. mai ales pentru ca-i teatrala 🙂

  3. 18 March 2010 04:24

    multumim de plimbare !
    deci * mamicile* sa ia aminte si sa tupaie precum veveritele , pe garduri 🙂
    sa ne tot plimbi , gospodino , asa stand pe scaun ! 😉
    xxx,j

  4. vera permalink
    18 March 2010 07:37

    mada – grandmerci. Foarte frumos si mi-a facut dor de Londra. In ce parc este? (Unde am fost eu, nu am vazut gardutze de imprejmuire, deduc deci ca e un parc pe care nu l-am vazut, clar.) Mi-a parut rau ca nu ai apucat sa vezi Kew Gardens, dar sint sigura ca o sa-l vezi, la un moment dat.
    E ora 7:30 si deja un soare foarte serios, care sper sa fie la fel de hotarit precum se arata acum.

  5. 18 March 2010 10:05

    ce frumooooos. iubesc Londra!

  6. madelin permalink*
    18 March 2010 12:05

    Vera, este Kensington Gardens, Queens Gate, Flower Way 🙂
    (deaia am si tras-o-n foto, ca era o alee atipica). In postul anterior e o poza cu “do not feed pidgeons and squirrels in this area” Aia era intrarea.

    @all
    Sper ca observati, in ultima poza, inima de pe cer 🙂

  7. 18 March 2010 12:19

    Multumesc!

  8. 18 March 2010 12:20

    Off topic: te-am votat la RBF. Iti tin pumnii 😉 Succes

  9. madelin permalink*
    18 March 2010 17:42

    Stefan, foarte multumesc pentru vot si pentru urari de succes.
    Am vazut si io ca a inceput roblogfestu’. Am remarcat in treacat ca la premiul “cel mai popular blog nejurizat” e asaaaaaaaa o mixtura… Eclectism, nene!

  10. 18 March 2010 23:16

    Haaaaaa, sarumana. Deci le vazusi. Da de branduse ce zici?

  11. 19 March 2010 17:13

    Daca ar trebui sa alegi trei, doar trei lucruri sau locuri care ti-au placut cel mai mult, care ar fi acestea?

  12. madelin permalink*
    19 March 2010 18:48

    Nusitatu, ba da, de branduse zic bine in primul post despre excursionul londonez.
    Uite, ti-am dedicat si branduse, langa narcise 🙂

  13. madelin permalink*
    19 March 2010 19:09

    Miramagique, frumoasa intrebare. Ar fi asa:
    – savuratul cafelei mocha, asezata pe treptele catedralei Sfantul Paul, cu spatele sprijinit de o coloana; printre alti oameni care se soreau, ca mine
    – mini-croaziera pe Tamisa (ca io sunt innebunita dupa ape si corabii) si apoi haladuitul prin London Acquarium
    – parcul Greenwich, cu Miru sarind tzop-tzop pe alee, si Mihu zdranganind pe ciment trollerul cumparat de la Primark, in care aveam doar neshte biscuitzi; am urcat pieptis dealul plin cu ghiocei, ajunsi sus am bagat 50 de pence la telescop sa vedem Londra de departe; apoi Mihu s-a harjonit cu un catzel mare si negru si flocos pan’ l-a chemat stapanul sau (a plecat catzelul privind cu regret inapoi spre joaca); apoi copiii au fugarit veveritzele; apoi soarele a scapatat; apoi am luat DLR-ul spre apus; apoi metroul cu politicosi si spilcuitzi englezi corporatisti; apoi am oprit la un grill sa mancam pui; apoi am mers de la metro Wembley Park pan’ la otel; acolo ne-am uitat pe BBC la un reality-show cu 3 bogatasi care traiau o viata de somer pentru un timp dat (cu mutat in locuinta sociala; cu caldura oprita din lipsa de bani de facturi; cu haine de mana a doua; cu cautat delucru prin port si prin peatza dis-de-dimineatza); apoi am facut dus, ne-am spalat pe dinti si ne-am culcat, stiind ca a doua zi e tot vacanta. Aia a fost o zi perfecta.

    • 20 March 2010 22:50

      Dumnezeule!
      Tu povestesti un vis, o secventa de film, o fila de poveste…
      You’ll always have London!

  14. madelin permalink*
    19 March 2010 20:12

    Daca ar fi sa aleg 3 turistice as zice:
    – catedrala Sfantul Paul cu urcat in Dome
    – muzeul Victoria & Albert (V&A Museum)
    – Fleet Street si strazile pinprejur
    bonus Windsor, oraselul nu neaparat castelul pe dinauntru

  15. 20 March 2010 06:53

    Frumos tare! 🙂
    Vezi ca pusei si eu niste poze din iarna asta de la Plaiul Nucului: http://priporul-plostinii.tapirul.net/2010/03/14/poze-de-la-plaiul-nucului/ si niste filmulete: http://priporul-plostinii.tapirul.net/2010/03/18/sania-de-la-plostina/

    Asteptam si mai multe poze! 🙂

    Numai bine!

  16. madelin permalink*
    21 March 2010 13:58

    Claudiu, mai multe poze vezi la postul londonez anterior, la un clic se fac mari.
    Si imi plac teribil pozele tale, si filmuletzul gasit de tine la fel, pentru ca prind exact esentza locurilor.

  17. B.de Comp. permalink
    21 March 2010 14:59

    Multumesc. Multumesc cu adevarat si fara ironie. De când a murit Herge, japoneza, ultima nevasta a pus mâna pe afacere si pare ca merge traznet. Ai avut ocazia sa vezi ambasada româna ? Vila superba, stil Tudor, cumparata în anii ’30 pe marginea Kensington Gardens. Nu stiu daca mai are singura fereastra cu zabrele la etajul 3 !!! 🙂 E o cladire cu “istorii”. Mircea Eliade, atasat cultural la începutul anilor ’40 este apreciat de englezi ca cel mai nazist din corpul diplomatic, drept care este “mutat” la Lisabona. O tempora…

  18. madelin permalink*
    21 March 2010 15:27

    Dl. B.de Comp., nu stiu cum mere afacerea. Io am ajuns in magazinul cu pricina in pragul inchiderii asa ca nu-mi dau seama daca ziua e forfota. Am cerut voie sa pozez posterele dinauntru dar nu s-a putut si am cumparat repede cateva autocolante cu TinTin si Milou, la o lira si ceva (ca excursia a fost totusi, sub semnul austeritatzii).

    O cladire cu steagul Romaniei aveam eu in aparat insa stiind ca e din Belgravia am cautat pe net. Si aflu acuma ca poza mea (pe care am alaturat-o pozei cu magazinul TinTin) este, de fapt, cladirea ICR Londra (Belgravia nr.1). Ambasada noastra nu am vazut-o, pacat, intr-adevar este foarte frumoasa.

  19. 23 March 2010 09:36

    Ce frumos! Să găseşti câte o fotografie speciala pentru fiecare. Şi încă una, la fel de preţioasă pentru toţi. Mulţumiri, mulţumiri.:)

  20. 24 March 2010 19:20

    Haaaa, ce frumos! Abia acum am văzut, mulțumesc!

  21. madelin permalink*
    25 March 2010 20:46

    Ivory, am uitat sa te salut cum se cuvine. Am fost cam ametzita la intoarcerea acasa. Bine ai venit si multumesc frumos pentru toate comentariile tale dragutze.

Leave a Reply

