Skip to content

Acasa?

19 Martie 2010

Primul semn ca m-am intors in Ploiesti dupa o absenta mai lunga e ca mi se pune un nod in gat. Nu un nod sentimental sau (para)psihologic, ci un nod cat se poate de fizic si de harait.

Pesemne asta e orasul in care trebuie sa-tzi dregi vocea cel mai des.

5 comentarii leave one →
  1. gicu permalink
    19 Martie 2010 21:02

    cind te intorci P. pare prafuit , tocit dar foarte aerisit , „natural”

  2. 19 Martie 2010 22:07

    la bucurestim e si mai rau.
    Dupa cateva zile de busteni noi ne sufocam la propriu….

  3. 19 Martie 2010 23:29

    Bine ai venit ! La Constanta e bine, miroase a primavara-vara !

  4. madelin permalink*
    21 Martie 2010 13:49

    Gicu, io nu simtz nici o afectiune fata de orasul acesta, nus de ce, asa ca nu il vaz oarecum.

    Degetica, dar la Bucuresti nu miroase a petrol si gaze 🙂

    Ema, la Constanta imi place la nebunie, chiar si iarna, cand marea si vantul pot fi, dupa unii, deprimante.

  5. gicu permalink
    21 Martie 2010 21:27

    asa eram si io mai demult. da’ ce , e vorba sa-ti iubesti maieul? il porti si gata.dar.. cind vii pe bulevard la gara..uita-te pe stinga …de la primul rond sint niste case superbe(imi place policlinica cu plata , si imi place mult cladirea aia ovala de sticla – e ca un vapor in mijlocul orasului), prima casa e acum bar-in stil maur, urmatoarele doua cubiste , apoi blocul cu caramida aparenta rosie, alta casa cubista minunata , apoi un bloc modernist , si dupa aia perlele (distruse partial de termopane si izolatie de polistiren care nu poate urma conturul circular)pina la intersectia cu 13 aeptembrie , unde sint”la creme de la creme” pe o parte si pe alta , case uritite de imbunatatiri, vopsele noi, dar inca nobile…imi place podul de la sud …am niste poze sinistre cu podu iarna dar totusi imi place…imi place palatul culturii a carui biblioteca o visez constant(muzeul ceasului era pe vremuri aici)..sa-ti mai zic?

Lasă un răspuns

