Skip to content

Preambul la Apa Neagra

24 March 2010

Cerna inseamna negru / neagra (cernit gen). Iar voda apa. Asa ca nu a existat nici un voevod cu numele Cerna, cum credeam si eu pe vremuri.

Tocmai m-am intors de acolo, si meditam la cate mi s-au putut intampla:

– am gasit o buda cu oglinda pe dinauntrul usii, asa ca am avut ocupatie, in pauzele dintre berici, sa ma stramb la mine sau sa-mi intorc spatele, dupe caz

– am intalnit-o si cunoscut-o si petrecut ceva timp pe/impreuna cu mama (o doamna extrem de dragutza) unei bloggerite candva faimoasa (io am rasfoit-o la RBF-ul din 2007, crez), si care nu mai scrie demultisor de ce uraste barbatzii (io suspectez ca are alte preocupari acuma, si alt blog poate), si care, cum spuneam, era atat de celebra incat a fost barfita pana si de insusi Sozo cu consoanele inversate (astazi ea face parte din juriul RBF actual, ceea ce inchide cercul meditatiei mele transcedentale pe tema).

– m-am dez-devirtualizat la loc, pan’ la urma o sa inceapa chiar sa-mi placa starea asta (intre gazos si plasma)

– mi-am dat seama, din nou, ca “acasa” e o stare care n-are nimic de-a face cu meridianele sau cu pozitia minutarelor

Am senzatia ca mi se albesc gandurile.

PS

A, si la test am luat 97% (am uitat sa dau 3 exemple de pasi ale procesului de observare, la intrebarea 8. am dat numai doo).

2 Comments leave one →
  1. vera permalink
    25 March 2010 10:36

    P.S.- A, si la care test ai luat 97% (bravo, bravo!)?

  2. madelin permalink*
    25 March 2010 15:30

    Ei, am fost si io la un curs. Nu ma lauda pentru 97%, restul gastii a fost la 100%, asa ca io am dat aparenta dedemoccratie (insa am fost “the beautiful lady here” ceea ce e mai mistoc decat nota, hihihi).

Leave a Reply

