Skip to content

Spirala Lagrange

2 Aprilie 2010

Am invatat sa ma iau dupa semne.

Nu stiu daca intuitiile, feeling-urile, flash-urile sunt chestii care tin strict de genul feminin. Probabil ca explicatii ar fi cata frunza si iarba, trecand prin psihologic si ajungand la superstitii ori mituri. Insa eu am invatat sa ma iau intotdeauna dupa cate un impuls (primul?), chiar daca pare sa aibe, la un moment dat, premise foarte putin probabile. Am invatat sa cetesc semne, sa ma bucur de „coincidente” fara sa-ncerc neaparat sa le explic, sa simtz pe umar falfairea greierasului Jiminy (de fapt a ingerului meu pazitor, care se impleteste si el in povestirea mea, dar sa nu dezvaluim inca).

La sfarsitul lunii martie (remember „end of march, of course”?) era programata privatizarea blogului. Pe 29 martie aveam totul aranjat. Stabilit pseudonimul si parola pentru „Musafir”. Lista completa cu invitati (nume, bloguri, adrese electronice), pe care urma sa-i anunt prin email despre. Adaugati la setarile de confidentialitate cei 35 amici virtuali cu cont pe wordpress, pe care aveam voie sa-i invit gratuit sa acceseze, cu numele si parolele lor, blogul meu. Data fatidica era 31 martie.

Numai ca.

Numai ca, pe 30 martie, am plecat in cautarea unui cado pentru ziua de nastere a Tapirului. Pe langa setul profesionist de stiloupluspix Academia-gen, stiam ca trebuie sa mai iau si o carte. Nimic anume. Cautam o carte scrisa de un roman contemporan, asta era singurul criteriu. Scotocind prin libraria de la Romana numarul 9, am dat peste „Ambasadorul”, scrisa de domnul Ioan Mihai Cochinescu. Am cetit ultima pagina si evrika!, am zambit. Exact ce cautam. Unu la mana: domnul Cochinescu este ploiestean adoptat. Doi la mana: domnul Cochinescu este profesor de pian si procesare computerizata a imaginii (uau!) la liceul Mirunei (printre multe altele si fina Tapirului). Trei la mana: cartea a aparut in 1991, pentru ca inainte fusese interzisa de cenzura. Patru la mana: cartea a fost recenzata (si) de Doamna Monica Lovinescu. Cinci la mana: in propozitie este vorba (si) despre postmodernism. Sase la mana: si domnul Cochinescu are o sora emigrata in Germania. Prin urmare si asa deci, ce cado ar fi fost mai potrivit pentru fratele meu ploiestean acum bernez?
A doua zi, am intrat, bineinteles, si pe site-ul autorului. Am cetit ce-am cetit (si m-am minunat), am aflat (din nou) ca lumea e mica (Katja, cea pe care o indrageam de mult in blogrollul meu, este nora autorului. No, acuma le indragesc tot familionul). Insa, insa… A fost ceva mai mult decat atat, apropo de coincidente… Am aflat de un concurs online, ca multe alte concursuri. Chiar daca deseori detest concursurile de felul acesta, intrand pe site-ul „Prahoveanul anului„, m-a cucerit definitiv si irevocabil faptul ca, pe langa profesori, medici, emigranti de succes, alesi ai neamului sau scriitori, exista si categorii ca: „tatuatori”, „meseriasi” si „neprahoveni de top”. Si bloggeri, bineinteles. Intr-un impuls necontrolat, am trimis un email pentru inscriere. Chiar daca nimic nu ma califica pentru a fi „prahovean de top” (in afara de faptul ca m-am nascut si locuiesc aici); blogul meu e mai degraba universal, sau se invarteste mai mult in jurul Bucurestilor.

Ce umblam io sa zic acuma: nu se facea sa fiu inscrisa la concurs si sa am blogul parolat. M-am gandit io intens ca pentru motivele alea ale privatizarii mai am o veatza ca sa le rezolv. Sau nu, deci whatever.

Daca ati avut rabdare sa cetiti pana aici si vreti sa-m facetz o bucurie, votati-ma dand clic pe imaginea de mai jos, scroll down a little si apoi clic pe stelutele galbene de sub nume (hihi, via Inozza am aflat si cum se imbigubeaza o imagine cu un linc html :-))

PS
Povestea ingerului meu pazitor se cere scrisa pe 23 aprilie, asa ca iata, alt motiv pentru care nu puteam sa-mi inchiz, inca, prezentul si subsemnatul blog.

PPS
Ca postul a aparut iegzact la orele 11:11, eheeeei, ce mai coincidentza si asta…

9 comentarii leave one →
  1. 2 Aprilie 2010 15:26

    In primul rind, felicitari pentru onoarea de a fi Prahoveanul Anului! Very cool. Apoi, ma bucur foarte tare ca nu ti-ai privatizat pravalia virtuala, ca nu stiam daca I was going to make the cut. Lasa-l la liber, zic, sa se bucure toti muritorii de rind 🙂

  2. 2 Aprilie 2010 17:38

    iegzecutat 🙂
    sa fie in ceas cu noroc.
    aaaa, si sarbatori frumoase!

  3. dia permalink
    3 Aprilie 2010 20:38

    Si io ma bucur ca nu ti-ai privatizat blogul :o) te-am votat, macar in felul asta mititel pot sa-ti multumesc pentru gandurile frumoase si povestile pe care le impartasesti cu noi. Sa ai un Paste fericit si bafta la concurs!

  4. madelin permalink*
    5 Aprilie 2010 17:54

    The Arrow, nu crez io ca o sa am aceasta onoare, dar orishicatushi 🙂

    Llollitta, sa fie!

    Dia, bine ai venit! Multumesc pentru vot si urari.

    Catre toti cei 14 13 curajosi care m-au votat (pana acush): Multumesc din inima mea ploiesteanca dar nu republicana! 🙂

  5. 8 Aprilie 2010 09:32

    Gata, am votat! 😀 Promit sa dau de stire si altora despre concurs, pentru ca meritam sa avem si noi o Madelin in top! 🙂

    PS: Foarte dragut noul skin al blogului! Coincidenta, necoincidenta, tare ma bucur ca nu l-ai inchis! >:D<

  6. B.deComp permalink
    9 Aprilie 2010 10:47

    Aici – http://www.foto-magazin.ro/weblogap/ – un portet al domnului Cochinescu. De ce Lagrange si nu Archimede ?

  7. madelin permalink*
    9 Aprilie 2010 14:59

    Ina 😀 :*

    B.deComp, pentru ca fizician. Si astronom. *Si* francez (chiar daca initial de Torino, stiu, stiu).

    Si mai ales pentru ca libratia Lunii, integralele triple si variabilele din studiul sistemului consecutiv nu pot fi decat coincidente fericite…
    [cum glumeam noi in caminul P4 pe vremea studentiei cand nu ne iesea cate ceva (ouale-ochiuri de pilda, sau intalnirile-de-amor): „pai aplica-i un lagrangean si o sa mearga!”]

    Dar si Arhimede imi este necesar si suficient de simpatic, pentru ca.
    (noli tangere, d’astea…)

  8. 16 Aprilie 2010 09:13

    Hehehehe, multumesc mult de aprecieri! Te mai astept cu drag pe la mine prin lumea home & hand made! Poate ajungi astazi la Libraria Diverta de pe Magheru unde Mihai va avea (re) lansarea cartii. Si asa vom strange toate coincidentele la un loc! 🙂

  9. 16 Aprilie 2010 22:49

    păi, da, la coincidenţe, pe 14 martie scria Seara japoneză

Lasă un răspuns

