Skip to content

De fapt e despre Large Hadron Collider

14 Aprilie 2010

Primul semn ca imi este foarte somn e ca incepe sa-mi curga brusc nasul.

Asa ca replica mea favorita din timpul oricarui chef tarziu e: „daca imi mai curge nasul o data, ma duc sa ma culc!!!”

O fi alergie sau intoleranta?

(ca sa nu mai zic-ca-claritinu’ provoaca somn via side effect, asa ca, iata, avem un cerc vicios)

(mi-au copt madlena acestui post (hi)staminic Mosu (Mosule, ti-a trecut capul?) si Traian (Traiule, io n-am tuitar asa ca0 sa-tz raspunz aicea: „nasul canibal o fi alergie la fustele alea scurte! *limba scoasa*)

PS

30 nanosecunde (aka 3 inmultit cu 10 la minus 8 sec) ii trebuie LHC-ului sa dezghetze o pizza

***

Transmisiune in direct – webcams de la LHC (black hole, asta, joke, sa zic si io)

***

Orice nas isi are role-modelu’ (sau „LHC-ul si supernova”)

***

Seriously speaking (accelerate beam, LHC, of course)

***

It’s a really high energy succes

***

Cum spunea cineva, daca asta nu e frumos, nu stiu ce ar mai putea fi frumos pe lume

***

Cum ce e LHC-ul? Pai uite, pe scurt si pe simplu

PPS

Daca tot suntem tangentzi la fizica astazi, am invatzat si sa fac curcubee:

(no credit for this photo, it’s from tumblr area)

3 comentarii leave one →
  1. 14 Aprilie 2010 21:33

    lalelele o duc binisor, zambilele se cam pleostitara, narcisele nu mai vantura luna ca nu prea se mai vede de nori, pisica a adus inapoi coltul la casa iar capul mi-a trecut; da m-a lasat asaaaa… c-o ambetare nedescifrata, multumim de intrebare 🙂
    da curcubeele cum se fac?!

  2. 15 Aprilie 2010 10:15

    io vreau sa infiintez Organizatia Pentru Protectia Particulelor Mici Si Mijlocii (OPPtiMiSM), si sa es in strada pentru impotriva cruelty impotriva particulelor.
    ce.

  3. madelin permalink*
    15 Aprilie 2010 18:02

    Mosule, as intreba io in direct ca-cum se fac curcubeiele, dar parca vaz ca nu raspunde niminea ca fug toti de curcubee ca matza de apa…

    Tapire, I’m in. Ai vazt ce le ametzesc, nene, pa particulele alea dragutze? Facem un VierPfotan pentru protoni. Da’ oare o trebui sa-i castram?!?

Lasă un răspuns

