Skip to content

File de compunere

15 Aprilie 2010

„Cum am petrecut in vacantza de primavara”

(fragmente)

„Ne-am jucat vatiascunselea pana la 12 noaptea. Cand am obosit ne-am dus, fleoșc-fleoșc, la culcare” (Nota povestitorului: am intrebat-o cum se merge asa si mi-a aratat. E un fel de târâș-grăpiș)

„Cum am ajuns acolo (nota povestitorului: la bunici) au si tabarat copiii pe mine sa incepem joaca. Si ce joaca! Ne-am jucat atatea jocuri incat nu mai stiu.  Asa a fost in fiecare zi. Joi am plecat de acolo. Vineri am construit tot felul de lucruri din cutii. Sambata am fost toata ziua cu bicicleta. Si duminica…”

Nota povestitorului: si aici povestea se incheie, lasandu-ne in puncte de suspance.

No comments yet

Lasă un răspuns

