Skip to content

Bucurestii la pas

16 Aprilie 2010

Ba azi nu, ca e luni. Ba azi nu, ca mi-e lene. Ba azi nu, ca ploo. Ba azi nu, ca am mult de lucru.

Ba azi da. Am plecat din sedinta, aia de dupa alta sedinta, ca si asa eram vocea aia mica pe care nu o asculta nimeni. Stiam ca la revenire se vor fi calmat spiritele.

Aparatul foto statuse ascuns in sertarul de la serviciu toate aceste zile, sa ma astepte.

Mai pe seara am fost si la-lansarea de carte la care m-a invitat Katja (asa un lantz de coincidentze nu se putea rata). Dar despre asta o sa povestesc maine-poimaine.

Asadar.

Va avertizam ca urmeaza imagini șocante!

In primul si in primul rand va anunt ca a inflorit liliacul, nene. Timid asa.

Glicina mea bebe, ca sa plec chiar din indoors

Glicina din strada are muguri adolescentzi

Cobor in gradina, inca mai sunt lalele. Franjurate sau multicolore

Deja bondarii (ca dumnealui, surprinsul in actiune de paparazzi eu)

Magnolia pitica de gradina (piticul ei partener a tradus-o cu statueta de ipsos amoras a vecinului cu barca)

Corcodusul de pe Polona, ca un caus de petale (nu a inceput inca roitul de petale-fluturi)

In parcul Ioanid se soreau porumbei, copii si indragostiti

Si la vanatoare de magnolii, bineinteles (pe cea de pe Dumbrava Rosie nu am gasit-o, poate o fi emigrat si ea in Franta pe undeva)

Bambusul lui Vlad, de pe Dumbrava Rosie

PS de BONUS

O inscriptie mobilizatoare, de pe gardul restaurantului Balthazar (pe meniul afisat la poarta era tot mapamondul, au si supa Miso, de exemplu)

Si vecinul meu de vis-a-vis, cel care doarme in iarba din curticica noastra o groaza. Cu ce se mai alinta, cu ce mai alearga mustele, cu ce mai mananca, cu ce se mai primeneste, gata ziulica de lunga

8 comentarii leave one →
  1. 16 Aprilie 2010 22:40

    auzi, dar vecinul aici în poză pare plecat cu treaba

  2. 17 Aprilie 2010 02:38

    Vecinul altoieste via.

  3. 17 Aprilie 2010 10:10

    Am facut o tura, nicio magnolie noua, înca n-o fi ajuns. Probabil tot vulcanul… Avioanele nu mai merg si chefereul frantuzesc e în greva.

  4. 19 Aprilie 2010 10:46

    magnolia de pe Dumbrava Rosie e un magnolioi. Ditamai copacul de mare. cum intri de pe Icoanei pe Dumbrava Rosie, primul bloc pe stanga e ceva cu Facultatea de Chimie (scrie pe o usa) si in curtea urmatoare e capacul cu magnolii.pana in Pita Spaniei) in viata mea nu am vazut unul atat de mare. acum deja se scutura.

  5. madelin permalink*
    19 Aprilie 2010 11:10

    Haaa, eu am intrat din partea cealalta. Am banuit eu ca trebuie sa merg pana in capatul opus al strazii dar nu mai aveam timp. Las’ ca maine-poimaine!

  6. 20 Aprilie 2010 08:49

    Iar vecinul este demential cu haina sifonata si ochii .. ochii .. ochii sunt superbi

  7. 20 Aprilie 2010 21:21

    Uite aici (http://twitpic.com/1e9tj9) magnolia pe care am surprins-o eu in zona Parcul Icoanei. NOTA: Sub copac, ca nu o mai poti numi pur si simplu „magnlie”, e Sebi, calare pe motor. 🙂

  8. 21 Aprilie 2010 08:35

    Katja: nu e in curtea Ambasadei Ungariei? uau..dar ce mare si frumoasa este:)

Lasă un răspuns

