Skip to content

Mama e super!

4 Mai 2010

De cand, intr-un an, am uitat de ziua tatalui meu (de fapt nu mi-am dat seama ce zi era, ca data, pur si simplu), am devenit un pic paranoica atuncea cand vine vorba de zilele de nastere ale celor dragi.

Asa ca disdedimineata i-am adus aminte Tapirului (si am primit replica: „cum sa uit, bre?”)

Felicitarea pe care Miru o facuse bunicii ei a ramas, insa, acasa pe birou (ca prea o batusem la cap sa nu uite sa o puna in ghiozdan).

Telefonul de dimineata al lui Mihu a ramas nedat (pentru ca i-am transmis mesaje confuze, gen „sa nu uiti de Li”, iar lui i-a ramas in cap „diseara sa nu uiti sa vii de la scoala direct la Li).

Asa ca m-am gandit eu ce m-am gandit si, de azi inainte, sunteti pe cont propriu, folks. O sa pun o lista de aniversari pe frigider si asta e, cine observa bine, cine nu, e leapsa.

Si, pe langa urarile de lamultiani (si virtuale), atasez cateva lincuri super, cu dedicatzie, evident:

My parents were awesome” (adica: iata ce misto erau parintii mei cand erau pionieri!). Vezi si aici.

Si varianta romaneasca: „Ai mei erau super!„.

Dap, asa e. Si mai sunt si acum!  🙂

4 comentarii leave one →
  1. 5 Mai 2010 09:12

    io am pus aniversarile in google calendar, in calendar separat, cu anunt prin email doo zile inainte. care e cam mult defapt, ar trebei numa o zi sau chiar in ziua cu pricina, ca’n doo zile imi promit ca sun/emailuiesc/etc, si dupe aia trec zilele si nu apuc sa fac nimik.

  2. 5 Mai 2010 10:41

    Să-ţi trăiască!

  3. 5 Mai 2010 20:04

    La Multi Ani si de la mine!

  4. madelin permalink*
    11 Mai 2010 19:49

    Deci io am aniversarile intr-o foaie word care se numeste „Aniversari”, si pe care o actualizez de cate ori prind cate un fir. Foaia o am in dublu, si acas si la serviciu.
    Iar la inceputul fiecarei luni fac semne cu markerul pe calendarele de perete (ambele) cu aniversarile din luna respectiva. Insa mai dau si io chix, ce sa fac.
    Asa ca, dati cu zile de nastere!

Lasă un răspuns

