Skip to content

Tot n-am inspiratie, asa ca azi ma amuz

10 Mai 2010

Lupta dintre simtire (textul postat) si ratiune (comentariu)

sau

Succesul se masoara in numarul de raspunsuri la un enunt simplu?

PS
Cum sa inving blocajul asta? Printr-o celula de criza? Prin managementul schimbarii? Calea minimei rezistente?

Imi vine sa-mi iau campii peste tot felul de coclauri dar tot ce fac e sa dau rebloggingului ce e al rebloggingului. Poze cu stropitori si gheme de iuta, amenajari interioare cu carti si prajituri roz-bombon.

Scuturatul castanilor sau plutirea de puf de plop nu mai sunt de ajuns?

Fericirile mici se cocarjeaza in realitatea imediat-concreta.

Probabil ca si inefabilul se invata, in cursuri de 3 zile, de la 9 la 5.

2 comentarii leave one →
  1. vera permalink
    10 Mai 2010 11:48

    Nu am timp si nici mare chef, trebuie sa plec in oras si deja trepidez, ma apasa ca nu stiu daca pot lua miine seara avionu sa vin acasa, dar o vorba simtzesc ca tre satz zic despre header: e grozav!!!!!!! Mi-a facut o placere… ce nu poci satz descriu. Tres bonne idee.

  2. madelin permalink*
    11 Mai 2010 19:09

    Vera, m-am cacait io pana am uploadat poza mea de pe Polona cu lilieci, dar am reusit. Asa ca o sa se schimbe headerul, dupe anotimp. Inspiratia o am de la AprilSea.

Lasă un răspuns

