Skip to content

American dream

8 Iunie 2010

Astazi, viza.

Ceea ce va dorex si dumneavoastra.

16 comentarii leave one →
  1. 8 Iunie 2010 10:25

    oooops! di tăt?!

  2. madelin permalink*
    8 Iunie 2010 12:19

    Ei ash! Creca pe 10 ani 😀

    Ma uitam az dimineatza cu gura cascata la tapetul ala cu crini aurii pe verde si ma gandeam cate sperantze o fi vazut camera aia. Si cum am ajuns io acolo, degajat, de unde pana mai acum cateva zeci de ani eram „dujmanii poporului” (si nici macar nu-i asteptam pe americani, ca Nea Ion ala de la Lopatari). Si ce-ar zice de chestia asta bunicul pe care nu l-am cunoscut niciodata, bunicii ailalti care dadeau cota la stat cam tot ce produceau pe batatura, mama si unchii dati afara de pe la scoale, unchii si matusile cu DO in Baragan. Sa fi vazt ei acuma cum l-am facut io p’ala din vorbe si am primit cartonashu’ verde…
    (care nu-i asa de simplu, cacolega mea inca nu a reusit)

  3. 8 Iunie 2010 12:53

    Pleci? 😦

    Dar 🙂 pentru tine.

  4. 8 Iunie 2010 13:02

    tiii… da’ ce puţini rămăserăm..
    multa bafta!

  5. 8 Iunie 2010 14:12

    Nu di tat bre. Nici zece ani macar – zece ani nu tre’ sa te mai duci dupa viza la ambasada de fiestecare data cand vrei sa pleci (poti sa te prezinti derect la poarta Americii), dar de stat tot cate 3 luni maxim poti. O sa-ti puna un stampil pe formularul I-94 care o sa zica cat ai voe sa stai in America lu Peshte. Care cartonash tre’ sa ai grije sa-l predai cand pleci din America (lu’ Peshte) – de obicei ti-l iau la check-in.

    Nu’s americanii asa degajati inca.

  6. madelin permalink*
    8 Iunie 2010 19:11

    Vladule, da’ de ce esti trist?

    Io plec la o conference, si stau doi uicsi, si creca o sa am si spici (uau, deja am emotzii…).
    Ce sa va aduc de’acolo?
    Ce sa va duc de aici, americanilor de’ai mei? (bere Azuga? bors? varza murata? leustean?)

  7. 8 Iunie 2010 21:42

    Mno, deci vii?

  8. 9 Iunie 2010 00:52

    Gagico, până o să îți fur ideea luată de la domnul acela deștept cu cine e România (m-a durut realitatea și obiectivitatea cu care ai descris-o, apropo, dar parcă văd că nici mie nu o să-mi iasă ceva mult mai delicat), trebe să-ți spun că aș vrea și eu din America niște blugi, ciungă șiiiii niște chiloți de la Victoria’ Secret :))) Drum bun și experiențe faine îți doresc, chit că sunt doar 2 săptămâni 🙂

  9. 9 Iunie 2010 06:18

    chiloti vreau si eu :)), da’ unii mai flu-flu asa, ca e cald tare aici :)). da’ mai mult decat chiloti doresc sa ne aduci povesti faine 😀

  10. madelin permalink*
    9 Iunie 2010 07:24

    Ana, viu! N-am mai zis nimic pana acum ca voiam sa trec de hopul cu viza, ca sa fiu sigura. Iti scriu detalii pe email.

    LiaLia, ciunga, daaaa! La Victoria aia nu crez io ca ajung… Multumesc de urari. De la tine ar trebui sa se vaza o Romanie mai frumoasa, avand in vedere ca te implici in chestii foarte misto.

    Zazuza, e ceva cu chiolotzii astia 🙂 Sper sa viu cu povesti faine, o sa fiu ochi si urechi sa vaz ce-i asa de estraordinar acolo de sa merite toate furcile caudine.

  11. 9 Iunie 2010 07:45

    Păi pt o clipă am crezut că pleci di tăt! Hauliu!
    Da, ciunga americană are mult mai mult gust ca aia europeană.

  12. 9 Iunie 2010 18:51

    amerika, amerika…
    kafka, kafka…
    io din america as vrea putintel praf din greenwich village
    au nu te duci la big apple?

  13. madelin permalink*
    9 Iunie 2010 19:23

    Haaaaaaaaaa, fix la Greenwich Village mi se invartira si mie gandurile lately. Pana si la emisiunea aia de o urmaresc io pe FLN („Stil la scara mica” ), mai ieri-alaltaieri tot de GV se vorbea si decora.
    Dar n-am io asa noroc chior din prima.
    Chicago.
    Sau
    Chicago, Chicago…

  14. 9 Iunie 2010 22:19

    ai nevoie de sfaturighididei? că G. şi L. locuiră acolo o vreme.

  15. madelin permalink*
    10 Iunie 2010 07:33

    Pi habarnam ce sa intreb. Carciumi? Plimbari? Hidden places?

  16. 10 Iunie 2010 10:52

    pi ca la Londra

Lasă un răspuns

