Skip to content

Panic in the room

16 Iunie 2010

Azi taman ce eram programata sa fac analizele anuale impuse de firma. Am plecat dis-de-dimineata, nemancata si cu sticla cu apa, dedicata ecografiei. Prin metrou, incepe sa ma injunghie inima din dreapta (dap, am o inima in dreapta, povestea e lunga, insa durerile de azi erau de-a dreptul reale). La un moment dat, din miscare in miscare, mi-am dat seama ca impunsaturile le simteam in sanul drept. Eram pe strada, nah, nu puteam sa vaz despre ce e vorba. Si ma gandeam: iac-asa, tomnai cand ma duc la clinica ma apuca si pe mine. Inclusiv remuscarile ca din primavara mi-a recomandat doctorita, dupa o ecografie, sa fac mamografia aia anuala si io am tot amanat. Deja se infiripau scenarii atroce. La clinica n-am spus nimica, oricum sanii nu erau in programul artistic de azi, ca se fac reduceri de buget si, nah. Am plecat spre Ploiesti, intzepaturile din ce in ce mai acute. Am ajuns in casa cu viteza sunetului, cu gandul sa ma opresc tangent in fata oglinzii, sa incep manevrele de palpare and so. Si, cand sa-mi scot toate cele, ce crezi, nene? Sare o sarma de la sutien. O sarma curbata si ascutita intr-un capat, ce se rupsese in 3 bucati. Nene, io zic sa le mai ardem odata, in peatza publica, sutenele zic, ca puteam, Doamne fereste, sa fac alte alea, de frica.

8 comentarii leave one →
  1. 16 Iunie 2010 20:54

    Eu sunt de acord să le ardem. Ajunge cu oprimarea, înghesuirea, tracţionarea, imobilizarea şi împingerea în sus! Sâni din toate ţările, uniţi-vă!

  2. 16 Iunie 2010 21:35

    Da mai bine nu le mai purtati, fire-ar mama lor a dreacu’ da sutene, na! Ce, fara eli nu sa poati? Turnati doo, trii caldari de apa pishte tricoaie si gata, nici nu sa cunoasti!

  3. 16 Iunie 2010 21:37

    Scuzati, m-am inervat si eu ca omu’, da’ ma-telegeti, asa nu mai merge!

  4. madelin permalink*
    17 Iunie 2010 09:13

    Pi si io sunt de acord.
    Inca mai inving gravitatia, pana una-alta 🙂
    Ca sutenul nici nu mi-l cumparasem expre, io credeam ca are doar intaritura din material. Erau neste sarme subtile…

  5. 17 Iunie 2010 20:19

    ha, patii si eu ceva asemanator acu ceva vreme; ma duc si eu ca tot omu la un moloz d-asta nou; intru sa probez niste nadragi; nu-mi plac, nu-i iau; cand sa ies… biiip, biiip, biiip incepe dracia aia sa tipe la mine; baiatul cu spraiul ma apuca de cot si ma duce la control; ma pipaie bine, se mai uita la moca mea, iar ma pipaie, iar se uita la moaca mea; in cele din urma ma lasa sa plec nedrezbracat; da si nerezolvat; dracia iar biiip biiiip biiiiip…. “o avea o sensibilitate la dumneavoastra” – zambeste o duduie blonda cu buze rosii-lalea de la ghiseu; dau sa intru iar doua camari mai incolo; la pantofi de data asta; dracia din usa iar biiiip biiip biiiip; omu cu spraiul ma masoara din crestet pana in talpi, da din umeri si-mi face semn sa intru; la iesire iar da din umeri si-mi face semn sa ies; si tot asa pe la mai multe gherete; dupa primele trei m-am obisnuit; la fel si cei din jur, ba chiar un grup de pusti mergea intentionat in urma mea sa vada ce moaca fac aia cand intru eu si le dau aparatele peste cap ca un extraterestru; o saptamana nu s-a mai intamplat nimic, apoi brusc intr-o zi simt intepaturi intr-o ma scuzati fesa; asa, brusc; dupa un timp iar, si mai nasoale; dau sa verific daca n-am ceva noduli la ma scuzati dos si dau peste o chestiuta de plastic asa cam cat juma de lama de barbierit cu un cod de bare pe ea; ramasese proasta lipita pe ma scuzati lenjeria intima cand am probat nadragii aia prima data; bine ca nu ma pregateam de nunta ca i-as fi inebunit pe toti din mall pana imi alegeam trusoul, cred ca ii chemau pana la urma pe pirotehnisti…

  6. 17 Iunie 2010 21:13

    JOS SUTIENELE!

    Sutienele sunt închisorile ţâţelor!

  7. 18 Iunie 2010 12:38

    dar cate pasiuni starneste un biet sutien. de acord, cat inca putem invinge gravitatia, jos cu ele, ca mai e si vara 😉

  8. 18 Iunie 2010 21:24

    Şi după ce gravitaţia devine o problemă, mai bine umblăm în mâini!
    Sutienele sunt o rămăşiţă a opresiunii a cărei victimă a fost femeia.

Lasă un răspuns

