Skip to content

Anti-melodioase

13 Iulie 2010

Pentru ca azi e marti, treishpe,

Pentru ca am sters din blog, mai demult, aproape toate posturile cu muzichii (now*listening-gen),

Asisderea scrisorile catre prietenul imaginar (p’astea le-am facut alt blog),

Penca acum ascult, in birou, la un aparat de radio rudimentar, postul magicefem (imi place!),

Consemnez aci’, pentru posteritate, muzicile care ma inerveaza tare (putine, dar sunt):

– orice melodie a lui Lionel Richie (hello, say you say me-gen)

– orice melodie a Mariahei Carey

– orice melodie a lui Holograf

si Time to say goodbye (Sarah Brightman & Andrea Bocelli)

Daca-mi mai amintesc / aud, mai scriu.

Haha, mi-am mai adus aminte, dupa un brainstorming in biro:

– orice melodie de Stevie Wonder, mai ales I just called to say I love you

Si inca:

– George Michael

– Juanes

One Comment leave one →
  1. 14 Iulie 2010 14:28

    daaa, si sunt atatea alte muzici frumoase pe lumea asta, dar cele din lista ta sunt pentru aia limitati, aia care nu stiu prea multe, d-astia sunt cu gramada, ei dorm noaptea si nu stiu ce pierd 🙂 😛

Lasă un răspuns

