Skip to content

S-a inventat sonorul

12 August 2010

Fix acum o noapte mi-am dat seama ca io nu visez cu sunete. Visez scenarii, uneori chiar foarte zgomotoase, dar niciodata nu aud dialogurile or sunetele. Sonorul din visele mele e mental, ca-comunicarile cu Gaia sau limbajul din Mana stanga a intunericului. Cum mi-am dat seama? Pai simplu. Az noapte am visat, prima data in veatza mea, cu sonor. Cineva, o voce femenina si blonda (habarnam de unde stiu ca era blonda, ca n-o vedeam), spunea, undeva din stanga mea: „trebuie, mai intai si mai intai, sa ne gandim la demancare”.

Duamne apara-te si pazeste-ne! (vorba Siminei)

7 comentarii leave one →
  1. 12 August 2010 22:17

    Pai, numai o blonda putea spune asa ceva în miez de noapte… si din stânga ta!

  2. catherine permalink
    12 August 2010 22:38

    stii ca ai dreptate?! toate visele sunt niste filme mute, de regula alb-negru…phii, dracie!

  3. Vlad permalink
    13 August 2010 11:57

    E adevarat, dar mie uneori mi se intampla sa visez muzica.

  4. madelin permalink*
    13 August 2010 12:05

    Dan, nu crez io asa ceva. Blondele tiu regim.

    Catherine, bine ai venit! Io visez in multe colori, de cand ma stiu. Acu si in sunete. Creca o sa visez si in mirosuri, curand.

    Vlad, si auzi muzica in urechi sau in creer?

  5. 13 August 2010 16:04

    In schimb, uneori ma trezesc ragusita de plans si zbierat in vis…

  6. 13 August 2010 17:08

    Da’ voci… voci auziţi? Aşa, în general… în timpul zilei…

  7. madelin permalink*
    14 August 2010 12:59

    Doar vocile ratiunii, domnule A., doar vocile ratiunii…

Lasă un răspuns

