Skip to content

Cum mi-am decorat eu dimineata

22 August 2010

6 Comments leave one →
  1. 22 August 2010 12:34

    funda rosie …nu i-ai pus??/:)

  2. 22 August 2010 15:27

    oai ce somn frumos!

  3. 23 August 2010 01:10

    Am fost încântat să văd un domn (o doamnă?) cu codiţă şi mustăţi, care îmi seamănă atât de bine – doar că eu sunt ceva mai subţirel 🙂

  4. madelin permalink*
    23 August 2010 08:53

    Soptitoareo, cotoiul nu se deoache, e mult prea lenesh 😉

    Puck, frumos rau, mie-mi spui 🙂

    Griska, nu am facut inca cunostintza? Pe mine ma cheama Costel. Madelin ma apeleaza, nu fara oareshcare rautate, Monalipsu. Asta, pe de o parte, in amintirea asistentei de vet care m-a vazut fetita la primul control de rutina, si, pe de alta parte, in amintirea bogatiilor pe care le-am perdut, la acelasi vet 🙂

  5. 23 August 2010 09:12

    Ma bucur ca am aflat mai multe despre tine, Costel-Monalipsu 🙂
    Si sper ca Madelin o sa mai puna poze de-ale tale pe blogul asta, pe care noi (eu si Vero) il citim cu mare placere, desi, din lipsa de timp, comentam mult prea rar.

  6. nemo permalink
    25 August 2010 07:37

    superrrrrrr

Leave a Reply

