Skip to content

Inca devirtualizam in Titan

7 September 2010

Insa moderat.

Pe Tasha Meseriasha o “conosteam” de pe imed si de pe Vizuina Tapirului, pe vremurile cand io eram Tapirsis. Vizuina asta a Tapirului era un forum creat de un grup de dizidenti care se revoltasera contra dictaturii adminilor si moderatorilor de pe forumul studentilor medicinisti, imed.ro, asta intamplandu-se undeva prin anii de gratie 2001-2002.

Asa ca, dupa ce mi-a zis frate-miu ca si-a tras forum (care io habarnaveam ce inseamna), am citit io ce am citit pan Vizuina, si pooroma m-am mutat cu cititul pe imedul de inceputuri, ala scris inca in dulcele stil clasic, si care cred ca s-a perdut pe vecie in nodurile negre ale retelei.

Tasha era printre putinele “userite” pe care nu o puteai incadra cu usurinta intr-una din categoriile obisnuite de gagici care scriau pe cele doo forumuri mentionate mai sus. Nu era nici mimoza, dar nici masculinizata fortat. Nu era nici superficiala, dar nici foarte serioasa or academica. Nu era nici foarte rafinata, dar niciodata vulgara (desi avea o limba foarte sloboda). Nu era nici blanda, dar nici rautacioasa. Nu scria nici in propozitii de 5 cuvinte cu floricele si zambareti, dar nici in logoree de cuvinte. Nu era suparacioasa, nici usorabordabila.

Misto era cand facea pe profa de sex pentru bobocii de anul I.

Si cand tinea pept, nene, la camaraderiile baetzilor de pe forume, care se stie ce duri si rai pot fi ei, mai ales in gasca 😉

Ce mai, mie imi placea mult de ea (si Tapirului la fel).

Pe Tasha am redescoperit-o de curand penca si-a deschis blog (uri). Cred ca numele pe care l-a ales i se potriveste. Adica dak cineva ar intreba-o: “de ce sari cu parasuta? de ce-ti iei licenta de zbor? de ce te dai cu motorul in Tibet? de ce ai fost in India? de ce te duci in Peru la toamna? de ce te certi cu toti nebunii si indolentii? de ce vrei sa emigrezi in Australia? de ce ai fost sa vezi cum traeste tribul Tjapukai?” ar raspunde simplu: pi fiindca pot.

Am intalnit-o aseara, la terasa din Titan, la un pahar de bere (noi) si apa plata (ea, ca era cu motorul). E  exact asa cum o percepusem si din virtual. Poate m-as fi asteptat sa fie mai zen, e inca suficient de incrancenata pe neste situatii care i se intampala prin jur-imprejururi. Inca ferbe si bolboroseste cu bule, cand o mai inerveaza cate ceva.

Am intrebat-o care calatorie i s-a parut dificila rau (ca merge singura pe coclauri, asta uitai sa zic). Si mi-a raspuns: weekendul trecut in Bulgaria, intr-o paduchelnita de hotel de 5 stele, la o mare conferinta (paduchelnitza la propriu, cu par in chiuveta, urma de bocanc pe fata de perna si muci pe pereti).

Pe 21 decembrie pleaca cu motorul, singura, in Patagonia. In Patagonia!!! Visul vietzii mele de aventurier ratat. A zis ca ma ia cu ea, chiar daca io nu stiu sa conduc nici o roaba, si n-am carnet de condus nici pentru o bececleta. Insa cica ea inchiriaza, de obicei, si cate un jeep care sa-i care bagajele, asa ca ar fi o posibilitate. Hm.

As putea, de ex, sa ma ofer volunteer.

Am inceput deja sa tes scenarii de cum sa le spun copchiilor si barbatului ca plec de Craciun in Patagoria, Mihu ar trece cel mai usor peste faza, Miru ar trebui momita cu o Gulia si pisoi si catzei ceva iar barbatului mi-a zis Tapiru’ ca tre sa-i zic simplu: “vezi ca pe dooushunu plec in Patagonia!”

Ma tem insa ca nu am suficiente boase ca sa fac aceasta calatorie altfel decat in imaginatie.

PS

La intalnire au mai fost Tapirul si Simina. Si verisoarele nr.3 si nr.4. Cine n-a venit poa’ sa-sh roada unghiile de necaz.

PPS

Pe imed si vizuina, dintre gagici, le placeam tare si pe Rocsa si pe Ciresar. Rocsa era gata-gata sa vie si ea aseara, insa era de serviciu la cabinet.

3 Comments leave one →
  1. 8 September 2010 16:25

    Madelin, ce atâtea regrete de neplecare? Ia uitaţi-vă bine pe harta aia de aţi afişat-o mai sus: ce oraş e acolo, cu litere mari? Nu, nu Bariloche, mai jos. Ei, păi n-avem şi noi d-ăsta? Da’ ia să vedem: ei au El Caracale? N-au! Patagonia – mă laşi!

  2. madelin permalink*
    9 September 2010 09:58

    Adevaru-i ca n-am fost niciodata la El Caracal de Rumania. Sa fac o expeditie, zic.

  3. 9 September 2010 13:54

    in tren noaptea, intr-o statie cam anonima. un calator din tren intreaba pe altul (singur pe un peron), “aici e caracal?” – “prost esti tu!!”

Leave a Reply

