Skip to content

Am zambit la…

13 September 2010

pacat ca-ti faci K.O. prietenia cu Vlad ! oricum cred ca ai ceva probleme . dar numai atunci o sa primesti ajutor cind o sa incepi sa te comporti ca o persoana adulta si responsabila!!

Never ever!

Asta da jignire!

😀

😀

😀

12 Comments leave one →
  1. 13 September 2010 12:06

    Lasa, ma, persoana care a scris asta cu siguranta este foarte adulta si responsabila cat noi doua de doua ori. 😀 L-o fi platit Vlad sa-i tina partea.

  2. madelin permalink*
    13 September 2010 12:40

    😀
    Nu, creca Vlad a banat-o.

    • 13 September 2010 22:39

      Vlad? Vlad Stroescu? Ei aş! Vlad nu banează.

  3. Vlad permalink
    14 September 2010 09:24

    O doagă lipsă, careva?
    Prietenia mea cu Madelin e eternă. Să se consemneze.

    Vlad banează, și are un blacklist foarte lung, deja.

    • 14 September 2010 14:53

      “Prietenia mea cu Madelin e eternă. Să se consemneze.”

      Va muri Vlad, va muri Madelin, dar prietenia lor va dăinui, consemnată în memoria generaţiilor ce va să vină.

      Soarele se va transforma într-o pitică albă, apoi Universul va muri termic şi se va contracta, prietenia dintre Vlad şi Madelin va supravieţui.

      Castor şi Polux, Ahile şi Patrocle, Vlad şi Madelin. Pe ultimii îi vom numi Biobscurii.

      • madelin permalink*
        14 September 2010 16:30

        Haha, ce misto suna Biobscurii. I’m in!

    • 14 September 2010 15:37

      “Vlad banează, și are un blacklist foarte lung, deja.”

      Nu-l credeţi, fetele! Face parte din strategia lui de construcţie a imaginii de “macho”: alături de mersul la sală şi de neras, acum banarea. Ete na, pe asta n-o mai credem! Hai du-te şi banea… ăăă… dansează!

  4. 14 September 2010 17:13

    “Haha, ce misto suna Biobscurii. I’m in!”

    E, mai trebuie să avem şi consimţământul lui Vlad. Dacă se împotriveşte, totul a fost în zadar. Et alors, à quoi bon avoir quitté Coasta Boacii?

  5. madelin permalink*
    14 September 2010 17:33

    Coasta Boacii? Mie mi-a sunat ca in Scrinul negru, nus de ce. Il astept pe Vlad sa-mi traduca si mie.

  6. 14 September 2010 18:03

    Mie Coasta Boacii îmi sună ca Ţâţa Vacii.
    Biobscurii să fie, foarte frumos.

    • 14 September 2010 19:18

      “Mie Coasta Boacii îmi sună ca Ţâţa Vacii.”

      Bueeeei! Ia, hai, eject! Nu se ia nimeni de Cioran, da? Zi mă: da? Ce, eu m-am luat de CFR-iştii tăi, alde Copos şi Valvis? Hai-hai, că chiar m-ai inervat acuma! Mouillé Rapidou!

    • 15 September 2010 11:35

      “Biobscurii să fie, foarte frumos.”

      Felicitări, aţi făcut alegerea corectă! Peste ani, se va scrie un roman intitulat “Vlad the Biobscure”. Madelin, nu trebuie să vă supăraţi că nu apăreţi în titlu, Oscarul pentru roluri secundare e la fel de prestigios precum cel pentru roluri principale.

Leave a Reply

