Skip to content

Caldarâm

17 September 2010

Castanele s-au hotarat azi sa se sinucida prin aruncare de la distanta in capul tzepos.

3 Comments leave one →
  1. licurici permalink
    18 September 2010 11:26

    ia prima castană care îţi iese în drum şi ţine-o tot anul în geantă. poartă noroc când vine vorba de bani. 😉

  2. madelin permalink*
    18 September 2010 14:24

    Licuricea, bine ai venit!
    Ufff, cred ca pe asta am ratat-o! Io i-am dat cu piciorul in joaca. 🙂

  3. licurici permalink
    20 September 2010 12:03

    bine te-am găsit! am venit demult, doar că nu mi-am semnalat prezenţa. 🙂

    (pune mana pe castana următoare. de data asta nu se pune că ai ratat :D)

Leave a Reply

