Skip to content

Vremi

28 September 2010

Ieri, prietena lui Mihu a zis ca am peri albi pe la tample…

Azi ma duc la pictat, the touch of the colour…

4 Comments leave one →
  1. 28 September 2010 17:47

    Da, dar impresia lăsate de vorbele auzite n-o mai acoperă nici un metru de vopsea. Gata, înc-un prag s-a trecut! Madelin, n-am telefon cu cameră să v-arăt ce am eu la tâmple! Ce ghiocei, zici mai degrabă c-a răsturnat vaca găleata cu lapte!

    Si, oricum, perii albi au un avantaj: coafura rezistă! E o culoare care nu se mai duce cu spălarea, nu-ţi mai faci griji dacă s-a aplicat uniform… boierie, ce mai! Şi încă şi mai simplu ar fi să vă tundeţi zero, după moda buddhistă!

    Legat de prietena lui Mihu: sper că n-o să lăsaţi măgăria nepedepsită! Gata, faceţi-i individei viaţa amară, antrenaţi-vă pentru rolul de soacră mare! Că dacă nu vă impuneţi de pe-acum, mâine-poimâine vă treziţi că vă dă obrăznicătura afară din casă, îl montează pe Mihu împotriva dumneavoastră şi vă internează într-un azil de bătrâni! Se ştie ce pot face femeile dintr-un bărbat! (“Nu face vântul din pom / Ce face pizda din om!”)

    Gata, săru’mâna, v-am pupat! Vedeţi, când plecaţi la serviciu, să nu vă uitaţi bastonul! Vă cedează lumea locul în tramvai? Sau umblaţi cu scăunelul pliant la dumneavoastră?

  2. madelin permalink*
    28 September 2010 19:50

    Prolific.

  3. lumi permalink
    1 October 2010 11:27

    Ti-a zis direct sau via Mihu? Pina la urma iti trebuia un imbold sa mergi la Hair stilist cum zice Ritzi Ritzi .
    Nu te lua dupa toti . parul alb n-are legatura cu tineretea sau batranetea sau de fapt invers ele doua n-au legatura cu parul alb, dar asta nu stii la 16 ani….

  4. madelin permalink*
    1 October 2010 14:42

    Via Mihu, facusera pariu 😀

    Ne-am intalnit, “soacrele”, la sedinta cu parintii si stateam periculos de aproape una de cealalta 🙂

    A doua oara cand ne-am intalnit de curand, la plecarea in excursie de sambata, a zis ca totusi nu sunt chiar atat de multe 🙂

    Sa-i zici lui RitziRitzi ca la hair stilist tot am mers!

Leave a Reply

